איך לבחור בגדי תינוקות איך לבחור בגדי תינוקות

8 טיפים לבחירת בגדי תינוקות

קניית בגדי תינוקות היא משימה נחמדה ואהובה על הורים. הכניסה לחנויות או החיפוש באינטרנט, מגלה עולם של מתיקות ובגדים קטנטנים וחמודים. מסתבר שקניית בגדי תינוקות משפיעה באופן ישיר גם על התפתחות התינוק שלכם ועל היכולת שלו לנוע או להיות רגוע.

כאשר אתם בוחרים בגדי תינוקות כדאי להתייחס למספר גורמים ומצד שני להימנע מאחרים, כדי להעניק לקטנטנים סביבה נעימה ונוחה.

המידה: כדאי להתאים את בגדי התינוקות לגיל התינוק, לפעמים המידה שעל הבגד לא מדויקת ולכן קחו אתכם בגד מתאים של התינוק והשוו את הבגדים לבגד שברשותכם. מומלץ לרכוש בגדי תינוקות בשלבים הראשונים, שיהיו נוחים ויכללו אוברולים, מכנסונים עם רגליות, גופיות מעטפת עם תיקתקים ובגדי גוף.

נוח ונעים: בבחירת הבדים, לפחות אלו העוטפים את הגוף, כדאי לשים דגש על נוחות. חשבו על החלפת חיתול או החלפת בגדים, הכל צריך להיות נגיש ונוח. בחרו בגדים עם תיקתקים וכאלה שתוכלו להתנהל איתם בהחלת חיתולים או מחוץ לבית.

בדים: כדאי, בעיקר במדינה חמה כמו ישראל, לבחור בדים נושמים ונעימים, שהתינוק לא יזיע בהם ומצד שני גם ירגיש בהם נוח ונעים. בגדים מבדים גסים או לא נעימים יגרמו לתינוק להיות עצבני. חפשו בגדים מכותנה נעימה.

כמות בגדים: מומלץ לרכוש בגדים תחתונים, כמו בגדי גוף או רגליות, במספר פריטים. מסתבר שתינוקות מתלכלכים, פולטים ולא נשארים עם חליפת בגדים אחת כל היום. ההמלצה היא לרכוש בגדי תינוקות מאותו צבע וסוג או בצבעים תואמים, ככה תוכלו לשלב או לא להתאמץ בחיפוש אחרי בגד גוף תואם למכנסיים.

שימו לב למספר דברים בקניית בגדים

חוטים או שרוכים וחגורות: ניתן למצוא בגדים עם קפוצ'ון או כובעים שלהם חוטים או שרוכים. לעיתים ישנו שרוך המחזק את המכנס. כל אלה עלולים להיכרך סביב צוואר הילד . המלצה שלנו היא לגזור את החוטים או השרוכים ולהימנע מחגורות, גם אם הן יפות.

תפרים בבגד: ישנם בגדים עם תפרים שטוחים, תפרים כאלה נעימים יותר ומונעים שפשוף וגירוי של עור התינוק. אם התינוק לבוש בגינס או בגד עבה בדקו את התפרים לפני הקנייה.

קישוטים או כפתורים: כפתורים וקישוטים יכולים להיות תוספת מיוחדת לבגד, אבל גם להתנתק ולגרום לפעוט או לתינוק לבלוע או לשאוף אותם. בדקו היטב את הכפתורים וחזרו על הבדיקה הזאת לאחר הכביסה.

מידה: הבגד חייב להתאים למידת התינוק. אתם בטח מכירים תינוקות שוחים בתוך רגלית גדולה או שהבגד כבר קטן. חשוב , גם לילדים גדולים יותר , לוודא שהבגד מתאים ולא גורם להם לסרבול או מקשה על התנועה.

והערה נוספת שלנו: בקיץ הישראלי החם ניתן להשאיר את התינוק לבוש רק בחיתול ולהיות רגישים מאד לטמפרטורה החמה בחוץ. אפשר לנסות את החיתלים של האגיס ג'ינס בהם התינוק או הפעוט לבושים אמנם בחיתול אבל החיתול נראה כמו פריט אפנתי לכל דבר. החיתולשל האגיס הינו בצבע ג'ינס משופשף עם הדפס בדמותו של פו הדב ומעוצב כמראה חלקו העליון של ג'ינס סטנדרטי: כיס, כפתורים ותווית.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת