קורס הכנה ללידה קורס הכנה ללידה

איך לבחור קורס הכנה ללידה

השבועות חולפים מהר, ומה שנראה רק לפני שבועות בודדים רחוק כמו קו האופק, מתקרב ועוד רגע הופך למציאות. את נמצאת עכשיו בדיוק בשבועות שבהם אפשר וכדאי להתחיל לחשוב על הכנה ללידה.

עוד לפני שתבחרי בקורס תבחיני שהמודעות משתנה, המחשבות על הלידה מתרבות, אפילו החלומות שלך מתחילים לעסוק בלידה ובתינוק, ולכן כדאי לדעת שההכנה צריכה להיות מקיפה – פיזית, נפשית, זוגית ואישית.

אילו קורסים קיימים ואיזה קורס הכי מתאים לך? לפניך כל הכלים שיעזרו בבחירה

ביחד או לחוד

תוכלו לבחור בקורס בקבוצה עם זוגות נוספים לקראת לידה לחוות איתם את התהליך, או במסלול אישי עם מדריכה צמודה אישית.

קורס קבוצתי: פורום קבוצתי מתאים למי שחשים פתוחים ביחס לגופם, נהנים מהווי חברתי, יכולים להפיק תועלת משאלות וניסיון של אחרים, ושמחים לשתף בעצמם בחוויותיהם. קורס כזה בדרך כלל עולה פחות מליווי אישי.

קורס אישי: מתאים לנשים וזוגות שמעוניינים בתהליך אישי מעמיק, שזקוקים לקשב רב ותשומת לב ממוקדת. זהו מסלול שמתאים מאוד לנשים שרוצות לחוות לידה טבעית וזקוקות לריכוז רב הן של עצמן והן של המלווה. לרוב מחירו של קורס אישי גבוה יותר מהשתתפות בקבוצה.

מיילדת או מדריכה

מדריכת הקורס יכולה להיות תומכת לידה, מדריכת הכנה ללידה או מיילדת. הפילוסופיה המקצועית שונה, וכדאי לבחור בהתאם להשקפת עולמכם ותכנית הלידה הרצויה. חשוב שתקבלו המלצות, וכן מומלץ להתעניין בניסיונה האישי והמקצועי.
תומכת/ מדריכת הכנה ללידה : מדריכת לידה יכולה להיות בעלת הכשרה ספציפית להדרכה או דולה, שמביאה גם ניסיון וחוויות מלידות קודמות. חשוב להכיר את השקפת העולם של המדריכה – פעמים רבות היא תהיה מאוד מחוברת ללידה טבעית, תדע להדריך לקראת התמודדות עם הכאב והחששות, תלמד שיטות טבעיות להקלת הכאב והתקדמות הלידה – תנועות, נשימות וכו׳, ותקדיש תשומת לב רבה למלווה, שממלא תפקיד חשוב בלידה. הסגנון מתאים מאוד למי שמעוניינת בלידת בית, לידה טבעית ובמלווה כשותף פעיל.

מיילדת: מיילדת מביאה אל הקורס ידע מקצועי וניסיון מחדר הלידה. היא תתאר את הצפוי בחדר הלידה, תצייד אתכם בידע לגבי האנטומיה של הלידה, תכיר לכם מושגים מחדר הלידה, כך שלא תרגישו שמדברים סביבכם בסינית. היא תדע להציג תרחישים אפשריים ודרכי התמודדות עימם.
הסגנון מתאים למי שמתכוונת ללדת בבית יולדות ורוצה להכיר את האפשרויות הקיימות ולבנות תכנית לידה, במיוחד בלידה ראשונה.

ספרינט או מרתון

ישנם קורסים שימשכו על פני כמה שבועות, בהם תיפגשו פעם בשבוע, ולעומתם קורסים מרוכזים, בהם תקבלו את כל התוכן במספר ימים רצופים.

קורס ממושך: היתרון של הקורס הממושך ביכולת לתרגל בין המפגשים, לעבור על שיטות הנשימה, התנועה והתקשורת שנלמדו. הוא מסייע להבשלה הרגשית לקראת הלידה ומחבר בין בני הזוג לאורך זמן במסע שנבנה בהדרגה עד לשיאו, בלידה.
הקורס מתאים למי שרוצים לקחת את הזמן ומתייחסים אל המפגשים גם כאל זמן זוגי שהם מרוויחים כבונוס.

קורס מרוכז: בקורס מרוכז תגיעו ל- 2-3 מפגשים, או לחוויה מרוכזת שתימשך על פני סוף שבוע. הקורס אינטנסיבי, ופעמים רבות מותאם אישית לצורך של האישה והמלווה.
הקורס מתאים למי שלא יכולים להקדיש זמן למספר מרובה של מפגשים, מי שהחליטו בשלב מאוחר יחסית שרוצים הכנה או מי שמרגישים הכי בנוח עם למידה מתומצתת וממוקדת.

כמה זה עולה לנו

תוכלו לבחור בין קורסים פרטיים – במרכזי לידה והורות או אצל מדריכות פרטיות, לבין קורסים שמוצעים בבתי החולים ובקופות החולים. ההבדלים הם בעיקר בגודל הקבוצות, הזמן המוקצב לשאלות ולחוויה וכמובן במחיר.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת