איך לבחור בקבוק לתינוק איך לבחור בקבוק לתינוק

המדריך לבחירת בקבוק לתינוק

נדמה שקניית בקבוק היא משימה פשוטה לעומת מוצרי תינוקות אחרים כמו סלקל או עגלה אבל מסתבר שבחירת בקבוק לתינוק היא משימה לא פשוטה בכלל. אתם מוזמנים להכיר מושגים כמו ביספינול, פוליקרבונט, פוליפרופילן ואחרי שתבחרו את הבקבוק עצמו תכירו מושגים כמו פטמות רב שלביות, פטמות מגומי ופטמות מסיליקון.

כאשר נגשים לבחור בין מבחר הבקבוקים מגלים שגם בנושא הזה כדאי להכיר את המושגים ולהבין מה ההבדל בין הבקבוקים השונים וכמובן שגם בתחום בקבוק לתינוק יש מבחר גדול ופערי מחירים.

ביספינול A  הוא כימיקל המשמש ביצירת פלסטיק במוצרים שקופים. במהלך השימוש במוצר נפגם הפלסטיק ומשחרר את הכימיקל ביספינול A . מדענים קושרים חשיפה לרמות נמוכות של ביספינול A  לפגיעה במערכת החיסונית, השמנת יתר, סוכרת ואפילו סרטן.

פוליקרבונט: הפוליקרבונט הוא חומר תרמופלסטי, המשמש ליישומים הנדסיים ושימושים נוספים רבים כמו בקבוקים שקופים. הוא מתאפיין בשקיפות גבוהה ברמת ניקיון גבוהה.

פוליפרופילן מדובר בחומר שממנו עשויים חלק מהבקבוקים, הוא אינו מכיל ביספינול ומתאפיין בתכונות מכניות טובות, עמידות תרמית מעולה, עמידות בלחות ובעמידות בפני חומרים כימיים.

לאחר שנבחר הבקבוק כדאי להכיר ולבחון את הפטמות לבקבוק לתינוק.

שני סוגים של פטמות לבקבוקים:

 פטמות סיליקון עשויות מחומרים סינטטיים ובעלי נטייה להיסדק. היתרון הגדול של פטמות סיליקון הוא בכך שהן לא סופגות ריחות ולא נפגמות כתוצאה מעיקורים.

פטמות לטקס רכות יותר אבל נוטות להיסדק והבלאי שלהן גדול יותר חשוב לבדוק אותן באופן תכוף ולזרוק כאשר מתגלים סדקים.

את הפטמה לבקבוק חשוב להתאים לגיל התינוק, לשלב ההאכלה בו הוא נמצא ולסוג המזון. אם הפתח בפטמה יהיה גדול מדי, התינוק יבלע חלב או תמ"ל בכמות גדולה מדי ואפילו עלול להיחנק. כאשר  הפתח קטן מדי לגיל התינוק או לסוג המזון, התינוק יתאמץ, יתעייף ויאכל מעט מדי.

על כל פטמה מצוין הגיל המתאים או השלב לו היא מתאימה. בדקו מה מתאים לתינוק שלכם ובעיקר בדקו את הבקבוקים ואת הפטמות מדי פעם כדי לוודא שהכל תקין.

 בקבוקי "הכי טבעי כמו  אמא"  –  של "טומי טיפי"

הבקבוקים מסדרת "הכי טבעי כמו אמא"  ללא ביספנול A, של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי", מחקים את התחושה, התנועה והגמישות הטבעית של שד האם ומאפשרים לשלב הנקה והזנה מבקבוק מבלי להפר את שיגרת התינוק. הבקבוקים במגוון צבעים חדש.  ניתן למצוא זוגות בקבוקים בנפח 260 מ"ל וזוגות בקבוקים בנפח 340 מ"ל.

בקבוק הזנה Pur מסדרת Natural extension –

הבקבוקיםמצוידים בפטמת Pro-Flo מסיליקון רחבה, שניחנה ברכות ובזרימה אופטימלית המדמה הנקה טבעית, ובכך ניתן מענה לתינוקות החל מלידתם בעוד שלהורה נוצרה האפשרות לשילוב אופטימאלי בין הנקה והזנה מבקבוק.

בחברה טוענים כי פטמת Pro-Flo מקילה ומסייעת בהפחתת כאבי הבטן (קוליק) בחודשי התינוק הראשונים באמצעות מנגנון זרימת אוויר חדשני וייחודי. שסתום אוויר הממוקם בתחתית הפטמה נפתח ברגע שהתינוק מתחיל לינוק ובועות אוויר זורמות פנימה. פעולת השסתום המהירה מאפשרת  זרימת חלב חלקה ללא בועות אוויר וללא מאמץ על פי צורכי התינוק. הבקבוקים בסדרה מצוידים במכסה למניעת נזילות (כשהבקבוק אינו בשימוש)ומתאימים לניקוי וסטריליזציה בכל האמצעים הקיימים.  אינם מכילים ביספינול A (BPA Free),  עשויים מחומרים בטוחים וידידותיים לסביבה (פוליפרופילן-PP), ועומדים בתקנים מגיעים בצבעים: תכלת, ורוד ושקוף. הסדרה כוללת בקבוקי הזנה לתינוקות הכוללים בקבוקי New Born בנפח 160 מ"ל ובקבוקים בנפח 260 מ"ל.

בקבוק ההזנה NUK FIRST CHOICE

NUK, נמכר ומופץ בישראל על ידי קבוצת ניאופרם, בקבוק בעל פטמה שפותחה לראשונה על ידי רופאי השיניים פרופ' באלטרס וד"ר מולר, על פי מודל הטבע המושלם: צורת פטמת האם בזמן ההנקה. הפטמה מאפשרות לדבריהם אימון לשרירי הפה, הפחתת כאבי בטן כתוצאה מגזים (קוליק) ועיכול טוב יותר של המזון. פטמות בקבוקי ההזנה עשויות סיליקון ומותאמות לגילאי 0-6 ולגילאי 6-18 חודשים. הבקבוקים עשויים פוליפרופילן, אינם מכילים ביספנול A, ומתאימים לאחסון חלב גם בהקפאה. הבקבוקים מגיעים בנפח של 300 מ"ל ו- 150 מ"ל וכוללים דיסק איטום למניעת נזילות.

אוונט

בקבוק הזנה "Philips Avent" מסדרת הזהב, בעל שסתום למניעת כאבי בטן, המורכב מפטמה וטבעת תואמת. בקבוק אוונט מאפשר לתינוקך לשלוט בזרימת החלב.

השוליים הייחודיים של הפטמה של AVENT מתכופפים כדי לאפשר לאוויר להיכנס לתוך הבקבוק ולמנוע היווצרות ואקום. הבקבוקים עמידים, קלים לשטיפה ולשימוש.
הבקבוקים מגיעים בגדלים שונים החל מ 160 מלל. באריזות כפולות ושל יחידים.

בקבוק הברמן של מדלה

בקבוק ההברמן נועד לתינוקות אשר מתקשים לבצע את פעולת היניקה מבקבוק בשל בעיה כגון: חייך שסוע או שפה שסועה, תסמונת דאון או חוסר תפקוד במערכת העצבית. הבקבוק מתאים גם לתינוקות הסובלים מבלבול פטמות או מסרבים לאכול מבקבוק לאחר שלב ההנקה.  על הבקבוק המליצה טרייסי הוג, הלוחשת לתינוקות, בתוכניות שלה.

בקבוק ההברמן מאפשר תחליף נוח לכפית או לצינורית האכלה. הבקבוק בנוי מפטמה מיוחדת ושסתום המאפשר התאמת זרימת החלב על פי צורכי התינוק. במקרים בהם התינוק לא מצליח לבצע את הפעולה ניתן לעזור לו על ידי לחיצה קלה על הפטמה.

בקבוק  Bfree

על-פי מחקר מדעי של ד"ר ירון טיקוצ'ינסקי ממכללת רופין הבקבוק מפחית מיידית את תופעות הקוליק ל -90% מהתינוקות  מנגנון אוורור לנטרול ואקום בבקבוק, הוכח מדעית כמסייע במניעת דלקות וכאבי אוזניים ומאפשר יניקה קלה ורציפה הדומה ביותר להנקה טבעית. צינורית המונעת התערבבות של בועות אוויר בנוזל ומקילה על תופעות של גזים ופליטות

פטמת סיליקון אורתודנטית רכה וגמישה במיוחד. גלאי חום המשנה את צבעו כאשר טמפרטורת המזון גבוהה מידי. פלסטיק בטוח ועמיד במיוחד, ללא הכימיקל ביספינול A. להשיג בגדלים של 160 מ"ל, 260 מ"ל, 300 מ"ל

בקבוק MAM.
הבקבוק מתאים מגיל חודשיים ומעלה וכולל פטמת שלב 2 לזרימה בינונית. מעניק הזנה קרובה להנקה משד האם עם זרימה עדינה. לבקבוק פטמה אורתודנטית בעלת מגע עדין, מכסה אטום הנוח לנשיאה, מעוצב כרוחב פה התינוק, ליניקה קלה. לבקבוק סקלת מדידה בולטת וקלה לקריאה. הבקבוק מבטיח יניקה ללא בליעת אוויר וזרימה קלה של חלב.
ניתן לשטיפה במדיח כלים ולסטריליזציה במיקרו. מחומרים בטוחים ללא ביספינול A.

מחיר מומלץ: כ- 30 שקל

להשיג ברשת שילב

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה