איך לתכנן מסיבת בריתה איך לתכנן מסיבת בריתה

בריתה: מדריך להורים החוגגים

אצל בנים המסיבה ברורה אבל מדוע חוגגים בריתה לבנות ומה מיוחד במסיבת הבריתה. מדריך להורים טריים

כשנולד לכם בן החגיגה ברורה ומוכרת, לאחר שבוע מהלידה מציינים את ברית המילה בטקס דתי. חלק מההורים בוחרים לחגוג וחלק לעשות את הברית בנפרד ממסיבה.

רובנו חושבים שאצל בנות נהוג לוותר, אבל מסתבר שנהוג לערוך סעודה להולדת הבת ולהודות על הלידה. סעודת ההודיה לא מוגבלת ביום או בתאריך, לעומת ברית המילה שמצוין 8 ימים לאחר הלידה, כאן מדובר בסעודה שנערכת כשהאם מרגישה טוב ורוצה לחגוג.

סימני הסעודה שונים וקשורים למנהגי עדה והיא  הפכה עם השנים לחגיגה המכונה "שמחת הבת", או "זבד הבת". מקור זבד הבת בכתובים: "ותאמר לאה: זבדני אלוהים אותי זבד טוב" (בראשית ל' כ').

המסורת התערבבה בשנים האחרונות עם רצון לחגוג ולשמוח. ניתן לראות מקומות שבונים קונספט מיוחד לבריתות לבנות וכמובן גם עיצובים מיוחדים שכוללים, איך לא, את הצבע הוורוד עם הרבה נצנצים ובלונים מבריקים. אם החלטתם לערוך מסיבת בריתה הנה כמה רעיונות איך להתחיל ומה לא לשכוח.

בוחרים את גודל האירוע

החלטתם לחגוג עכשיו צריך להחליט את מי מזמינים. האם רק משפחה או גם חברים ועד כמה אתם רוצים להגדיל את האירוע. לפעמים מחויבויות משפחתיות חשובות לכם ולפעמים תרצו מסיבה קטנה.

המלצה שלנו- אם תכננתם לחגוג בבריתה- עדכנו את כל מי שרוצה להגיע אליכם שמתוכננת מסיבה וכך תחסכו אירוח אורחים ממש אחרי הלידה.

בוחרים מקום:

אולם אירועים או מסעדה? אווירה של גן או משהו משהו יותר מהודר? חשבו מה מתאים לכם וכמובן לעונה בה מתרחשת הבריתה, והחליטו על מקום. אחרי החלטה על מיקום יהיה קל יותר להחליט על שאר הדברים

בוחרים קונספט

אחרי המקום חשבו מה מתאים למוזמנים שלכם- יש שיאהבו ארוחה כבדה ויש שיעדיפו ארוחה חלבית קלילה. בדקו אם יש לכם צמחונים או טבעונים ונסו להתאים את הקונספט עצמו למוזמנים.

בוחרים מועד וזמן

נוח לכם שישי בבוקר ואולי ערב באמצע השבוע? חשבו מה יתאים לכם ולתינוקת הקטנה ומתי נוח לאורחים שלכם להגיע ולחגוג. יום שישי בצהרים יכול להוות מועד מוצלח לכולם אבל כמובן שההחלטה היא שלכם.

מזמינים אורחים:

היום, בעידן קבוצות הווטסאפ קל להזמין אורחים להבין מי יכול להגיע אליכם ומי מוותר. יש הזמנות דיגיטליות וכמובן אופציה בחלק מאולמות האירועים לאשר הגעה דרך אתר אינטרנט. ממליצים לכם להכין רשימת מוזמנים מראש ולראות שלא שכחתם לעדכן אף אחד.

בוחרים מה עושים באירוע

נכון לא מדובר בחתונה או בבר מצווה עם מצגת ותמונות או טקס מסוים, אבל גם כאן תוכלו לערוך אירוע עם תוכן. אם יש לכם בין המוזמנים הרבה ילדים קטנים, תוכלו להזמין ליצן או מפעיל. גם אם בחרתם לוותר על מפעיל מומלץ להגיע לכל חנויות הסטוק ולקנות דפי יצירה וצבעים שיוכלו להעסיק את הדור הצעיר בזמן שההורים אוכלים ומדברים. השקעה יחסית קטנה אבל תעזור לכם ליהנות, בעיקר אם גם לכם יש ילדים גדלים יותר. אם רוב המוזמנים מבוגרים אולי כדאי להשקיע במוזיקה.

השקעה בעיצוב

בברית הכל קורה מהר, אתם עוד מתאוששים מחוויית הלידה, לך יש כאבים ואולי גם טחורים או תפרים והרצון הוא בדרך כלל לעבור את האירוע. בבריתה יש זמן להתאושש קצת, להרגיש טוב יותר ואפילו להשקיע יותר בעיצוב.

צילום

כמובן בעידן שבו הכל מצולם ועולה לרשתות החברתיות אין סיכוי שכל האורחים לא יצלמו ועדיין כדאי שגם אתם תזמינו צלם או תדאגו לתת למישהו מבני המשפחה את המשימה לצלם הכל.

הכי חשוב – תיהנו מהמסיבה

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת