בחירת שם לתינוק בחירת שם לתינוק

שמות בינלאומיים לבנות – השראה לשמות פופולאריים בעולם

מיה או ליה? יסמין או אנה? רשימת שמות בינלאומיים לבנות שירגישו נוח גם בטיול הבא שלכם לחו"ל 

איך בוחרים שמות לבנות? זוהי שאלה שכל הורה מתלבט בה. שם קצר או שם ארוך? שם שיתאים לארץ או אולי שם שיתייחס לעונה בשנה בה התינוקת נולדה? רגע לפני ההחלטה הקשה מוזמנים לקרוא ולקבל השראה לגבי שמות לבנות לפי א-ב ושמות וינטג' לבנות.

הסבים והסבתות שלנו חיפשו שמות ישראליים לילדים, אבל העליות השונות לישראל וכמובן המחשבה שאולי פעם אנחנו או ילדינו נרצה לגור במדינה אחרת, גורמים להורים רבים לחפש שמות בינלאומיים  לתינוקות.

עוד כדאי לקרוא – על שמות לתינוקות חורף.

למעשה הבחירה קשה אבל גם מגוונת ויש שמות הנשמעים גם בעברית וגם בחו"ל מצוין. כדי שלא תעבדו קשה ריכזנו לכם רשימת שמות בינלאומיים לבנות שיעזרו לצמצם את הבחירה.

לפני שאתם בוחרים אפשר לחשוב אם יש נושא אהוב עליכם או אולי סלב שהתחברתם אליו ואתם מעוניינים לקרוא לתינוקת בשם דומה. אפשר גם לאתר שמות במאגרי שמות בחו"ל ולחפש מה מתאים במצלול והמשמעות לכם.

 

רשימת שמות בינלאומיים לבנות 

אריאל – אנחנו חושבים שהיום לא תמצאו גן בלי לפחות אריאל אחת, כנראה לצד אריאל הבן. נכון זה גם שם יוניסקס אהוב אבל לבנות זה לגמרי שם בינלאומי. השם אריאל מופיע בתנ"ך כאחד משמותיה של העיר ירושלים וגם אחד משמות המלאכים. אבל בעולם מדובר בשם אהוב ופופולרי שנשמע טוב גם כן. 

אנה – לא ברור אם זו אנה של פרוזן או אנה ארונוב, אבל אנה הפך להיות שם פופולרי ואהוב ולמעשה גם קליט וקצר. אנה עשה עלייה לארץ עם העלייה ממדינות מזרח אירופה ונקלט כאן במהירות ובאהבה. 

אדל -נשמע שאדל הוא שם בינלאומי המתחבר לזמרת האהובה והוא לא ישראלי אבל האם ידעתם שאדל היא בתו היחידה של הבעל שם טוב ובתו הבכורה של רבי נחמן מברסלב?. מדובר בשם אהוב גם על אנשים מאמינים כיוון שהוא מהווה ראשי תיבות למילים – איש דת למו שמשמעותו היא הודיה לאל.
אדל היא כנראה הבחירה בשם בינלאומי לבנות אבל גם שם יהודי לגמרי. 

אמיליה או אמילי – אחרי שנינט (שמתם לב שגם לה יש שם בינלאומי?) בחרה לביתה הבכורה בשם אמיליה, גילינו עוד ועוד כאלה. מדובר בשם בינלאומי עם צליל נעים ואהוב.

אמה – מדובר בשם ממקור גרמני אבל אהוב בכל העולם. פירוש השם הוא אוניברסלי, אינסופי, שלם.

אלמה – אלמה בספרדית היא נשמה אבל גם בעברית השם הזה נשמע ישראלי ולכן הבחירה בעלמה או אלמה היא נפוצה ואהובה. בשפה הארמית השם עלמא שנכתב בעברית שונה הוא עולם ולכן תמיד ניתן לבחור בשם עיברי ושורשי שבלועזית מקבל משמעות נוספת.

רומי – כנראה מדובר באחד מהשמות הבינלאומיים לבנות הנפוץ ביותר, כיוון שגם הוא נשמע ישראלי אבל בינלאומי. השם רומי שייך למילה רום, גבוה, התרוממות רוח. אבל בחו"ל הוא מתקשר עם עיר הבירה של איטליה – רומא. זהו שם מוצלח למי שמחפש ניחוח בינלאומי לשם שהוא גם ישראלי.

מיה - השם מיה אהוב כנראה בגלל שיש לו מספר פירושים בשפות שונות - בשפה העברית השם מיה הוא ראשי תיבות של מלחמת יום הכיפורים. בשפה היפנית הפירוש של השם מיה הוא מקדש או כנסייה, בשפה הספרדית פירוש השם מיה הוא - שלי. הצליל שלו הוא לגמרי בינלאומי ואהוב.

בסופו של דבר לא משנה איזה שם תבחרו, העיקר שתצליחו לבחור שם אהוב עליכם ולגדל את התינוקת באהבה ובשמחה.

 

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת