בחירת שם לתינוק לפי הנומרולוגיה בחירת שם לתינוק לפי הנומרולוגיה

לפי הנומרולוגיה: בוחרים שם לתינוק

לכל ספרה בנומרולוגיה יש משמעות, אפיון וסוג מסוים של אנרגיה. סיכום המספרים הנומרולוגיים (מספרי תאריך הלידה מצומצמים לספרה אחת), מורה לנו את הייעוד שהאדם. הנומרולוגיה מנסה לעזור לשייך בין שמות נבחרים לבין תאריך הלידה. סכום הספרות של תאריך הלידה מכונה בנומרולוגיה "שביל הגורל" והוא מסביר מה התכונות של תינוק שנולד. לדוגמא:

1 – תפקידי ניהול

2-  מגשרים ומתווכים

3 – יצירתיים

4 – אנשים פרקטיים קשורים לבנייה

5 – אנשים מתחום השיווק, מדיה, טלוויזיה ופרסום אישי.

6 – אנשים משפחתיים שיעסקו בתפקידים שירותים

7 –  תחומי הסיעוד וטיפול

8 – אנשי חוק, צבא, משטרה ומשפט.

9 – יועצים ומורים

לתאריך הלידה נבחר שמות לבנים או שמות לבנות, שהתאימו לתאריך. לשם המלא נקרא מספרי עטפת, הם יגזרו משמו המלא של האדם, כלומר שם פרטי ושם משפחה

שמות לתינוקות: להתייעץ עם מומחה?

גלית נתן נומרולוגית מסבירה: "תינוק חדש הצטרף למשפחה, זוהי בהחלט שמחה גדולה, אך גם הרבה מחשבות עולות אצל ההורים, לגבי בחירת שם, יש הרבה התלבטות סביב העניין, ולעיתים לוקח זמן עד שרושמים את השם החדש במשרד הפנים".

לפי הנומרולוגיה, מסבירה גלית נתן, שם הינו כלי, הגה שמנווט אותנו במהלך החיים, ובחירת שם חייבת להיות עם הרבה מחשבה, מאוד מומלץ לבחור שם עם 4 אותיות לפחות, כמו שולחן יציב כך השם צריך להיות עם הרבה יציבות.

איך מתחילים לבחור שם?

גלית נתן מסבירה: "בוחרים כמה שמות שאוהבים ולפני הבחירה הסופית, בודקים את פירוש השם שרצוי שיהיה עם מסר חיובי, משמעות חיובית, כי בחירת השם משפיעה מאוד על האדם, המאמינים אומרים "בעזרת השם", ואכן בעזרתו מגשימים את הפוטנציאל שטמון בנו, ומנווטים את חיינו למקומות של הצלחה והעצמה".

טיפ נוסף שחשוב בבחירת שם לתינוק, כדאי שהאמא תהייה שלמה בבחירת השם, עליה להאזין לרחשי ליבה ולהקשיב לאינטואיציה שלה, ברגע שיש הרמוניה, איזון והתחברות לשם אז זהו השם הנכון.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת