7 חליטות שיקלו עליך בטרימסטר האחרון 7 חליטות שיקלו עליך בטרימסטר האחרון

7 חליטות שיקלו עליך בטרימסטר האחרון

לילה, כל בני הבית ישנים, והנה שוב התכווצות נוראית אוחזת בשריר השוק או בכף רגלך. מלחיץ? בוודאי. אבל בעיקר כואב ומאתגר לא לצעוק ולהעיר את כל בני הבית.

בתקופת ההיריון נלווים לשינויים החיצוניים גם שינויים נוספים בגוף – עייפות, התכווצויות שרירים, לפעמים יובש או גרד בעור, ושינויים במצב הרוח. פעמים רבות יוכל הרופא שלך לרשום לך תרופה או משחה שיסייעו להקלה במצב, אבל מה שבא בדרך הטבע, יכול, לעתים קרובות, למצוא גם מזור בדרך הטבע.

חליטות צמחים שונות מספקות מענה מוכח לבעיות השונות, ורבות מהן אף מכילות מינרלים וויטמינים חיוניים- ויטמיני B, ברזל, אבץ, חומצה פולית ועוד.

7 חליטות מותרות לשימוש בהיריון שיוכלו להקל על התופעות הפחות נעימות:

  1. חמוציות: דלקות בדרכי השתן וגם אולקוס– חליטת חמוציות ידועה בסגולתה לרפא דלקות בדרכי השתן. אבל מעבר לכך היא גם מונעת התרבות חיידק ההליקובקטר , מה שיכול להקל מאוד על הסובלות מאולקוס ותופעותיו.

  2. קינמון: בעיות עיכול ומעיים– רבות דובר על האפקט המחמם של הקינמון אך אחת מסגולותיו החזקות ביותר היא דווקא בריפוי מערכת העיכול, שבהיריון סובלת לא מעט.
    חליטתו תקל על תחושת נפיחות, שלשולים ואף תגביר תיאבון. חשוב לדעת – קינמון נחשב לנוגד תולעי מעיים, אשר את התרופה הקונבנציונלית נגדם אסור כלל ליטול בהריון.

  3. קמומיל: חיזוק הרחם– הקמומיל נחשב אנטי דלקתי ומרגיע, אך בהיריון כדאי להכירו כיוון שהוא נחשב מפחית התכווצויות ומחזק במיוחד לרחם.

  4. פסיפלורה: קשיי שינה – הפסיפלורה ידועה בהשפעה המרגיעה שלה, ולנשים הרות הסובלות מקשיים בשינה מומלץ לשתות חליטת פסיפלורה בשעות הערב כדי לזכות במעט שינה טובה.

  5. לואיזה: מצבי רוח ודיכאון – הלואיזה נפוצה מאוד בשימוש בחליטות גם ביומיום, אולם בהיריון היא בטוחה וטובה לשימוש במצבים של מצבי רוח משתנים ודכדוך. בהמשך היא גם נחשבת מגבירת ייצור חלב למיניקות.

  6. תפוח: הקלה בעצירות ומניעת טחורים – שתי תופעות שאף אחת לא אוהבת לדבר עליהן, ושתפוח פשוט ומוכר יכול להקל עליהן. חליטת תפוח תקל על תופעות העצירות ולכן תסייע במניעת הופעת טחורים, בנוסף היא גם מסייעת לאיזון רמות הסוכר בדם.

  7. כינין ומגנזיום: התכווצויות שרירי הרגליים – אחת התופעות המוזרות והכואבות. הפתרון איננו חליטה טבעית כמו הקודמות, אלא אכילה מרובה יחסית של מיני אגוזים או חליטות כגון לימון, דובדבנים ואוכמניות המכילים מגנזיום. והכי מועיל – שתיית משקאות המכילים כינין, כמו מי טוניק או ביטר למון. חצי כוס בבוקר ובערב יפחיתו משמעותית את ההתכווצויות ואת תדירות הופעתן.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת