חגיגת יום הולדת לילדים חגיגת יום הולדת לילדים

איך לארגן מסיבת יום הולדת לקטנטנים

חגיגת יום הולדת היא אירוע חגיגי ומרגש של פעם בשנה. כולנו רוצים שהוא יהיה הכי מוצלח. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן אירוע מוצלח

מזל טוב! יום ההולדת של הקטנטנים מתקרב, ההתרגשות בעיצומה ואתם מתלבטים איזו חגיגה לערוך. האם לערוך חגיגה גדולה עם המון מוזמנים או להסתפק בחגיגה קטנה וצנועה ולשמור את החגיגות הגדולות לגילאים יותר גדולים.

אין תשובה אחת נכונה. רגע לפני שמקבלים החלטה או פועלים לפי התחושות שבלב, תוכלו לבחון את השלבים לתכנון מוקדם של החגיגה, שאולי יקלו על קבלת ההחלטה:

נושא החגיגה

בחירת קונספט למסיבה מאפשרת לחבר בין כל המרכיבים של האירוע. החל מצבעוניות החלל, פעילויות, כיבוד ועד מתנות קטנות לאורחים. ככל שהילדים גדולים יותר, כך קל לבחור רעיון, שתואם לנושא או לדמות שהם אוהבים.

דוגמאות לנושאי ימי הולדת:

נסיכות, פיראטים או אבירים, בלונים, מיקי מאוס או מיני מאוס או דמויות דיסני אחרות כמו בת הים הקטנה, מוצאים את נמו, סינדרלה, שלגיה או מיניונים, דמויות מסדרות טלוויזיה אהובות, למשל: בוב הבנאי, תותית, דורה, סיפור ילדים אהוב למשל: מעשה ב-5 בלונים, האריה שאהב תות או בנצי הפיל, יום הולדת לפי צבע או צורה למשל: יום הולדת נקודות, יום הולדת ורוד או צבעי הסתיו, יום הולדת בעלי מקצוע, למשל: כבאים או שוטרים.

אין סוף לרעיונות. הכי חשוב לבחור נושא שאתם מתחברים אליו.

כמות המשתתפים

האם מזמינים רק את המשפחה הקרובה או שמצרפים גם את המשפחה המורחבת וחברים. כמות המשתתפים יכולה להיות תלויה גם במקום בו אתם בוחרים לערוך את האירוע והאם יש לכם מגבלת מקום.

מקום החגיגה

חשוב להחליט מראש איפה חוגגים, הבית שלכם, הבית של אחד מבני המשפחה או החברים, אולם בית ספר או אולם במתנ"ס, פארק או גינה או אולם אירועים.

תוכן האירוע

משחקים ופעילויות ברוח נושא המסיבה. אם מדובר בחגיגה קטנה או בחגיגה שאין בה הרבה ילדים, תוכלו לוותר על פעילות, אבל אם מדובר באירוע שבו יש הרבה ילדים, כדאי לחשוב על פעילות מתאימה. הפעילות יכולה להיות כמה משחקים או פעילות יצירה או אפילו פעילות שמשלבת אוכל.

דוגמאות להפעלות קלות ביום הולדת לקטנטנים:

הכנת עציץ מתוק

חומרים:

עציצונים קטנים מפלסטיק או מחרס כמספר הילדים

מגוון מדבקות

טושים מיוחדים לציור על חרס או פלסטיק

פלסטלינה

שיפודי עץ קצרים

ממתקים שקל לנעוץ בשיפודים, למשל: טופי

סוכריות על מקל

הכנה – בעזרת מבוגרים:

  1. מציירים על העציצונים ומדביקים מדבקות.

  2. מכניסים חתיכת פלסטלינה לכל עציץ, כדי שיהיה בסיס לנעיצת השיפודים.

  3. משפדים ממתקים על שיפוד ונועצים את השיפוד בעציץ.

  4. נועצים בכל עציץ גם סוכריה על מקל.

בינגו בנושא המסיבה

פעילות לכל המשתתפים ולא רק לילדים

חומרים:

לוחות בינגו בנושא המסיבה – לילדים קטנים שמים דמויות או ציורים ולא מספרים

קיסמים או גפרורים

לוח בינגו מרכז

אפשר ליצור לוחות בינגו לבד או להיעזר במחולל לוחות בינגו. משחק שמתאים לכולם. כל ילד משחק עם מבוגר ושאר המבוגרים מצטרפים למשחק. אפשר להקרין את הדמויות על מסך או לקרוא להן בשמן.

פעילויות בועות סבון

אם עורכים את האירוע בחוץ, אפשר לשלב פעילויות רטובות, כמו גיגיות עם בועות סבון. נותנים לילדים אביזרים שיש בהם חורים. הילדים טובלים את החפץ בגיגית הסבון ויוצרים בועות ענקיות. לחילופין אפשר להשתמש בבקבוקים של בועות סבון.

ההפעלה באירוע

אם בוחרים להוסיף פעילות לאירוע, אפשר להפעיל את הקטנטנים לבד או להיעזר במפעיל, תלוי במקום האירוע ובכמות המשתתפים.

אם בוחרים במפעיל, כדאי להקפיד על כמה כללים:

  • חשוב לקבל עליו המלצות

  • חשוב שההפעלה תתאים לגיל הילדים

  • חשוב שההפעלה תתאים לילדים המשתתפים: בנים ובנות

  • חשוב לתת למפעיל מידע על אופי הילד: ביישן, שובב, מוכן לשתף פעולה או שהוא רק רוצה ליהנות מהחגיגה.

  • אם יש לילד אחים, צריך לבקש מהמפעיל לשתף אותם גם.

שעת האירוע

חשוב להזמין את האורחים בשעה בה הילד ערני ויוכל ליהנות מהחגיגה. חבל שיישאר לכם זיכרון רע מהחגיגה, רק בגלל שהילד היה עייף.

קישוטים למסיבת יום הולדת

קישוט חלל המסיבה. אפשר לתלות שרשראות של בלונים במגוון צבעים, דגלונים וכרזות באווירת נושא המסיבה או ליצור אווירה מיוחדת עם בלונים או עם ניירות קרפ.

אם בוחרים לקשט בבלונים, אפשר לשלב בלונים מטאליים עם בלונים רגילים, בלוני צורות, בלוני הליום או סידורי בלונים.

הקישוטים משתלבים בנושא המסיבה: צבעים, צורות ודמויות. אפשר ליצור מקבצים של צבעים (בלונים ו/או סרטי קרפ) ולתלות כל מקבץ צבע בפינה אחרת של החלל.

כיבוד למסיבת יום הולדת

חוץ מעוגת יום הולדת עם המון סוכריות או עוגה מפנקת או מעוצבת, צריך לחשוב על כיבוד מתאים לאירוע. הכיבוד צריך להתאים לשעת האירוע ולמוזמנים. אל תשכחו לא את הגדולים ולא את הקטנים, לא את הצמחונים או את הטבעונים. חשוב שלכולם יהיה מה לאכול.

אפשר לבחור בכיבוד בריא, כמו: ירקות חתוכים, שיפודי פירות, מיני מאפינס מלוחים, מיני סנדוויצ'ים עם ממרחי גבינה, חומוס, סלט ביצים או ממרח אבוקדו, סלטים, מגש גבינות ולחמים.

אפשר לבחור כיבוד שמתאים לצבעוניות נושא המסיבה: מאכלים בצורות או בצבעים של נושא המסיבה.

כלי הגשה במסיבת יום ההולדת

גם כלי ההגשה יכולים להשתלב בצבעוניות נושא המסיבה. כלים עם ציורים של נושא החגיגה או כלים שמתאימים לצבעי הקישוטים ולצבעי נושא המסיבה.

מוסיקה - חייבים לעשות שמח בייבי

מוסיקה שמחה וקצבית תמיד מוסיפה צבע וחגיגיות לכל אירוע. חשוב לשלב שירים שהילדים מכירים ואוהבים יחד עם שירים מקפיצים, כמו “כל הילדים קופצים רוקדים” של שוטי הנבואה, שאף אחד לא יכול להישאר אליהם אדיש.

המוסיקה יכולה להיות ברקע וגם להיות חלק מהפעילות באירוע, מעין מסיבת ריקודים לקטנטנים.

מתנות קטנות לאורחים

שקית הפתעה, צעצוע או מזכרת מהפעילות באירוע. הילדים אוהבים לקבל מתנה קטנה, שהם יכולים לקחת הביתה. אם בחרתם לעשות פעילות דוגמת עציץ מתוק, יש לכם כבר מתנה.

אני ממליצה לחשוב על פרס קטן ושימושי, שהילדים יוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן. הפרס יכול להיות בנושא המסיבה, חג קרוב או עונה בשנה, כמו: פעילות יצירה קטנה, מדבקות, כוס עם קשית, כדור ים, תיק לספר או סימניה תלת-מימד.

הזמנות

אם בחרתם בחגיגה מרובת משתתפים, תוכלו לשלוח הזמנה במייל או אפילו בדואר ולא להסתפק בהודעת WhatsApp.

גם כאן כדאי לשלוח הזמנה ברוח נושא המסיבה. אפשר לעצב לבד הזמנה במחשב או לקנות הזמנות מוכנות באחת מחנויות הצעצועים או הכלים החד פעמיים.

ועכשיו לחגיגה בייבי

לא חשוב איזו מסיבה החלטתם שמתאימה לכם, העיקר שתחשבו מראש על כל הפרטים הקטנים ותהינו מכל רגע במסיבה ואל תשכחו להנציח במצלמה את כל הרגעים המתוקים והמאושרים.

הכותבת שיר בהר

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת