ספרי ילדים מומלצים ספרי ילדים מומלצים

נפתלי, ציונה ודובי חבובי עושים כמו גדולים

סיפורים על שירותים: ספרי גמילה מחיתולים שכדאי לכם להכיר

התלבטתם, קראתם המון חומר ובסוף החלטתם לגמול את הילד מחיתולים. זה הזמן לגייס את הספרים בספרייה ולהתחיל לקרוא לו סיפורים על הנושא.

סיר הסירים / אלונה פרנק, הוצאת מודן

פתלי מקבל סיר מסבתא שלו ויוצא למסע הגמילה. זה אולי אחד הספרים הכי מוכרים ואהובים ובשנים האחרונות יצא לו גרסה לבנות – עם ציונה שנגמלת. ספר מקסים ואהוב כמו יתר הספרים של אלונה פרנקל.

לא רוצה חיתול /רן אהרונוב, הוצאת כתר. איורים ליאורה גרוסמן

הילד ערן מנסה להיגמל מהחיתול בגן ומשתף בחוויותיו עם חברו יואב שכבר עושה את צרכיו בסיר. בסוף, כשלא הולך, הגננת מציעה לערן ללבוש תחתונים על החיתול כדי שירגיש גדול והגמילה, כמובן, לא מאחרת לבוא.

לציפי ברח הפיפי/ ענת אומנסקי, הוצאת ליתם

סיפור ותיק שמתאים גם לילדים גדולים יותר שנגמלים ומתמודדים עם פספוסים. הספר מספר על  ילדה שמנסה להיגמל . יום רודף יום ויש גם תקלות בדרך. אך בסוף, בעזרת אמה, מצליחה ציפי להיגמל ושמחה מאד בהצלחתה.  סיפור לילדים בשלבי גמילה לגיל הרך, לילדי הגן ולראשית קריאה.

לציפי ברח פיפי. ספר על פספוסים

"דידו": שיר על סיר  /מירית שניר

דידו הפעוט המנסה לשבת לראשונה על סיר ולא יוצא לו דבר… אין דבר, אולי בפעם הבאה. כל הזמן צמוד אליו הדובי האהוב שלו ומלווה אותו כצל. "הגיע הזמן לנסות את הסיר… דידו קדימה, עכשיו עושים שריר… אולי זה יצליח עם שיר?… שום כלום כבר הלילה משחיר… עוד יגיע הזמן של הסיר..

דובי חבובי עושה כמו גדול /  מאת סמדר שיר

דובי חבובי עושה כמו גדול סמדר שיר כמעט כל ילד מרגיש כמו דובי חבובי. גם הוא רוצה להיפרד מהחיתולים ולעשות בסיר, כמו הגדולים, אבל לא תמיד מצליח, ולא תמיד מספיק, ובבוקר מתעורר ומגלה שהפיג'מה והכרית והסידן רטובים..

סירכבת/ דוויד הוכמן ורות קניסון/ ספריית מעריב. איורים דרק אנדרסון ותרגום אירית ארב

סיפור קצר על סירכבת בו מסבירים לילדים בעקיפין על כך שבתהליך גמילה מהחיתולים בהתחלה לא מצליחים, אך תוך זמן קצר הנסיעה תמשך כל הלילה – כלומר, הם יקומו בבוקר יבשים וללא חיתול.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת