מגבוני האגיס ודיסני מגבוני האגיס ודיסני

עובדות שלא ידעתם על מיקי מאוס!

מיקי מאוס נולד בשם מורטימר. בתחילה קרא וולט דיסני לדמות המצוירת בשם "מורטימר מאוס", אך בעקבות טענת אשתו שהשם "מורטימר" ארוך מדי, החליט דיסני לקצר את שמו ל"מיקי מאוס".

לפני מיקי מאוס, היה בכלל ארנב בשם אוסוולד. דיסני יצר אותו יחד עם מפיק בשם צ'ארלס מינץ עבור חברת יוניברסל סטודיוז. עקב חילוקי דעות מקצועיים, דיסני עזב את שיתוף הפעולה, והזכויות למורטימר נשארו ביוניברסל. מאז, הזכויות חזרו לחברת דיסני.

אנחנו מכירים את מיקי מאוס ואת חבריו שזוכים לאהבה בכל מקום. אבל הרבה לפני הגלגולים הרבים שמיקי וחבריו עברו, היה הסרט "ספינת הקיטור ווילי" – סרט האנימציה הראשון בהשתתפות מיקי מאוס, שיצא בשנת 1928.

דמותו של מיקי מאוס הפכה לסמל של חברת וולט דיסני, ולחלק בלתי נפרד ממיתוג החברה.

דיסני טען שכאשר ברא את מיקי הוא ביקש ליצור את דמותו של ברנש קטן שמנסה לשרוד בעולמנו בכל דרך אפשרית ולעשות את הטוב ביותר שהוא יכול; יש האומרים כי ההשפעה הגדולה ביותר על דמותו של מיקי הייתה זו של צ'רלי צ'פלין. ואולי בגלל זה סוד קסמו וההתלהבות חוצת השנים והגילאים מהעכבר המתוק.

חברת וולט דיסני מקפידים לשלב את מיקי מאוס בכל אחד מהסרטים שהם עושים.  בסרט "פנטזיה" מ- 1940 מיקי ממש מככב, אבל אם תסתכלו היטב בכל סרט של בית היוצר שלהם תוכלו למצוא אותו, את המתאר שלו, או אלמנט שמזכיר אותו (למשל, כתם מים בצורת המתאר של מיקי שמופיע בתחילת הסרט "שלגיה ושבעת הגמדים", או מיקי וגופי עצמם שמככבים כניצבים באחת מהסצנות הראשונות ב"בת הים הקטנה").

מיקי מאוס זכה ביום ההולדת החמישים שלו לכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. כבוד גדול לדמות מצוירת. בשנת 2018, מיני מאוס זכתה לכבוד גם כן. השנה לכבוד יום הולדתו הוא גם מככב על מהדורת מגבוני האגיס.

מיקי מאוס מככב על מוצרים רבים, על בגדים, כלי אוכל ואפילו על מגבוני האגיס. האהבה של מבוגרים וילדים אליו מכתירה אותו באחד המקומות הראשונים כדמות האהובה של דיסני.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת