ספרי ילדים מומלצים ספרי ילדים מומלצים

שבוע הספר 2017: ספרי ילדים חדשים

שבוע הספר מזמן אפשרויות לקניית ספרים חדשים, מפגשים עם סופרים וחגגית ספרים. מוזמנים לסקירת ספרי ילדים שיצאו לאחרונה ומתאימים לקטנטנים

צידה לדרך מאת לאה נאור

בספר סיפורים ושיריםמוכרים ואהובים וגם סיפורים ושירים שנכתבו המיוחד חדשים לספר הזה. הוא מלווה בציורים נהדרים של הצייר דני קרמן, כמו סל גדול המלא וגדוש צידה לדרך.

הספר יצא לאור מחדש בהוצאת טפר, וניתן לרכוש אותו בחנויות הספרים או ישירות בהוצאת טפר

מלחמת האותיות מאת: רוביק רוזנטל

לילך ואסף רצו בסך הכול לכתוב סיפור. אבל אז התהפכה האות שין. באותו רגע פורצת מלחמה שמאיימת להשמיד את ממלכת האותיות. ואם אין אותיות, אין מילים. ואם אין מילים… לילך ואסף חייבים לפעול, ומהר, ולנסות לעצור את ההרס והחורבן של ממלכת האותיות.

מלחמת האותיות פותח לילדים, להורים ולמורים שער לעולם הקסום של האות העברית. לכל אות באלף בית יש אישיות, תפקיד וצורה מיוחדת, ויחד הן בונות את השפה שאנחנו כל כך אוהבים.

יער הממתקים

יריב כהן, 44, סגן מפקד בית סוהר ביטחוני בדרום הארץ,  הוא אב לארבעה (חלקם זללני ממתקים גדולים), כתב הרבה למגירה עד שהבין שאין ברירה, ועל מנת לשמור עליהם ועל ילדיכם.  החליט להוציא מהמגירה לראשונה – זו כנראה לא תהיה הפעם האחרונה.

יער הממתקים סיפור הוא אודות ילד בשם 'יוני' שגר ביער ובו הרבה ממתקים. כאשר הוא לא יכול לשמור על הסוד, הוא מזמין את 'גבריאל', חברו הטוב מהגן כדי שישחק אתו וייהנה גם הוא מהיער המיוחד.

יוני מספר לגבריאל שניתן  לאכול מהממתקים אבל שצריך לשמור על הכללים ולא להגזים כי העצים עשויים ליפול אם לא שומרים על כך. כמו כן, הבטן עשויה לכאוב וכן השיניים להשחיר. גבריאל לא מצליח להתאפק, אוכל הרבה מכל הבא ליד. הסיפור מסתיים שגבריאל ממהר לביתו בשל המיחושים הקשים תוך שהוא מבטיח כי בפעם הבאה שיבוא לבקר את יוני הוא ישמור על הכללים.

מאיה מציירת עולם

מאיה יוצאת למסעות קסומים בעזרת חלומות, דמיון וציור. ההרפתקאות שהיא עוברת מתרחשות בממלכות רחוקות. מאיה פוגשת חיות מיוחדות והפתעות

טריקים בצלחת מאת סימה להט

מה עושים אמא ואבא כשבנם פיצי מסרב לאכול? ממציאים טריקים, מבטיחים הבטחות, רק שהילד יאכל, כי פיצי עושה מכל ביס סקנדל. סיפור על הורים שהתמכרו להאכלת בנם, מתוך הסתכלות הומוריסטית על המצב.

לספר יש ערך חווייתי (הוא קומי ומשעשע. ילדים צוחקים ואוהבים אותו), והוא גם בעל קריצה חינוכית למבוגרים (הורים, סבתות וסבים).

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת