גינות שעשועים לילדים גינות שעשועים לילדים

גני השעשועים הכי שווים לקטנטנים

הגיע זמן ליהנות ולשחק בייבי. קבלו רשימת גני משחקים חינמיים, שאפשר לבלות בהם אחר הצהרים מרתק.

לפעמים בילוי מהנה יכול להתגלות קרוב לבית. קבלו את רשימת גני שעשועים נחמדים לקטנטנים וגם לאחים הגדולים יותר.

גינה טבעית – שכונת בן צבי רעננה

בשכונת בן צבי ברעננה מסתיימת ממש בימים אלה (אמצע מאי) הקמה של גינה טבעית, שהמתקנים בה משתלבים בטופוגרפיה הטבעית של האזור: חורשת אקליפטוס שבנויה על המדרון.

מה בגינה? המגלשות משתלבות במדרון הטבעי של הגינה, אזור משחק בבולי עץ, נחל, בוסתן, מדשאה, טיפוס במדרון, שבילי אופניים ועוד. מתקני המשחק עשויים חומרים טבעיים, כמו: קורות עץ לשיווי משקל, סלעים ואבני מדרך, משאבת מים ידנית לשאיבת מים, פינת מטמון בחול עם אוצרות שהתושבים יצטרכו למצוא ועוד.

הגינה הטבעית מפתחת את הדמיון, את הסקרנות ואת היצירתיות אצל הילדים ומאפשרת להם לחזור לטבע ולסביבת משחק טבעית.

גני סיפור – חולון

בחולון פזורים ברחבי העיר כ-50 גני סיפור, שהוקמו בהשראת ספרי הילדים האהובים בכל הזמנים, כמו: "הכינה נחמה", "דירה להשכיר", "שמוליק קיפוד", "איתמר מטייל על הקירות", "דודי שמחה", "סבא אליעזר והגזר", "האריה שאהב תות", "והילד הזה הוא אני", "שפת הסימנים של נועה", "איה פלוטו", "המפוזר מכפר אז"ר" ואחרים.

בכל גן שעשועים יש פסלי סביבה לצד משחקים מוטוריים. בין הגנים המומלצים מספר גנים בחורשת היובל בשולי קריית בן גוריון (הכניסה מרחוב משה דיין, ליד תחנת דלק): "המטריה הגדולה של אבא", גן "הדינוזאור של דודו", גן "איתמר פוגש ארנב" וגן ה"נסיך הקטן".

מתחם מוטה גור, הנמצא במרכז שכונת קריית אילון, הוא מתחם גני הסיפור הגדול  ביותר ובו 8 גני סיפור, ביניהם: "הכינה נחמה", "על גמדים, פטריות ומה עוד", "דירה להשכיר" ו"איתמר מטייל על קירות".

אם אתם מעוניינים ליהנות גם מכוס קפה, תוכלו לבלות ב"קפה גן סיפור", שממוקם בלב מתחם מוטה גור. גם בית הקפה מעוצב בהשראת סיפורים ואפילו חלק מהמנות קרויות בהשראת סיפורים : "השקשוקה של איתמר" או "התותים של אריה". בבית הקפה הילדים ימצאו ספריה גדולה ואחרי הפסקה קצרה יוכלו לשוב לשחק בגינה הצמודה.

גן העלייה השנייה – גבעתיים

הגן נמצא ברחוב גולומב בגבעתיים, על גבעה בנקודה הגבוהה ביותר בגוש דן. הקטנים והגדולים יוכלו להשתעשע במתחמי משחק אינטראקטיביים באזורים מוצללים. עוד בגן בריכה אקולוגית עם צמחי מים.

גן רבקה – גבעתיים

בגן רבקה שמתחבר לפארק גבעתיים תמצאו את ספינת הפירטים החדשנית, שמחליפה את ספינת הפירטים ההיסטורית. עוד במתחם משחקים לפעוטות, משטחי דריכה מגומי והצללות. מסביבם משטחי דשא נרחבים.

גן המוסיקה – ראשון לציון

גן המוסיקה שוכן ברחוב דרובין בראשון לציון. בגן השעשועים תמצאו 12 מתקנים מוסיקליים ייחודיים, שמופעלים כאשר המשתמשים מפעילים אותם בצורה פשוטה ונגישה. התנועה במתקן משולבת בהאזנה למוסיקה קלאסית. הקטנטנים ייהנו בעיקר מכדורי הטיפוס שמיועדים להם ומאפשרים לשמוע תוך כדי טיפוס את המוסיקה הבוקעת מהם.

אילו מנגינות תוכלו לשמוע? כשתתנדנדו על נדנדת הענק באורך 14.5 מטר תשמעו את הערבסקה של דביסי. בחישוקי התזמורת תוכלו לנגן את היצירה הפתעה של היידן, בגלילי הריצה תשמעו מקטעים של מוצרט, היידן, צ'ייקובסקי ודביסי.

גם אם לא תפעילו את המתקנים תוכלו ליהנות מהמוסיקה הבוקעת בגן מזרקות באזורי הישיבה.

גן בעברית – ראשון לציון

הפארק הגדול ביותר במזרח ראשון לציון, ברחוב חנה ומיכאל לוין. מתקני הבילוי מעוצבים בהשראת השפה העברית. הפארק מציע מגוון פעילויות רחב, כמו: מתחם מתקני פעוטות מקורים, מזרקות, בריכות נוי עם דגים, מגרשי ספורט, מתקני כושר, שבילי אופניים, מתחם פיקניק ומדשאות רחבות ידיים.

גן המדע - ראשון לציון

גן המדע ממוקם בשכונת נחלת יהודה באשון לציון. בגן השעשועים תמצאו מתקנים המשלבים חוקים פיזיקליים, שימור הסביבה והיקום. גם שמות המתקנים לקוחים מעולם המדע: "אופני מערבולת", "הליכון פיתגורס", "טיסה בשחקים", "ספסל מוביוס", "עלה ורד", "פטריית שיווי משקל", "קפיצת ירח" ו"קרוסלת מערכת השמש".

פארק המשפחה בכרמיאל

פארק מקסים לכל הגילאים ולקטנטנים במיוחד, משתרע על שטח 18 דונם ומציע מגוון חוויות הכוללות ג'ימבורי, מתקני כושר, מזרקות, ואפילו קירות טיפוס לאחים הגדולים. עוד תמצאו בפארק מבוך צמחיה ענקי, מבוך מים, מגרש מיני-גולף, באולינג ומגדל ברוח ספרה המפורסם של לאה גולדברג – דירה להשכיר.

הכניסה לפארק חינם לתושבי כרמיאל ובעלות 20 ₪ למבקר שאינו תושב כרמיאל

 לגבי שעות הפעילות - מומלץ להתקשר לטלפון: 04-9085541

פארק הילדים בשדרות

אם אתם מדרימים לאזור הנגב המערבי, כדאי לכם לבקר באחד הפארקים המרשימים בארץ. מקום מיוחד עבור הילדים שלנו וגורם לכל בוגר לרצות לחזור לילדות. פארק ענק וצבעוני הכולל מגוון מתקנים לכל הגילאים ומתקנים ייעודיים לקטנטנים. הפארק מציע מתקני פעוטות, חבלים, טיפוס נדנוד ועוד.

חפשו בווייז חניון פארק הילדים

 

 

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה