בריאות תינוקות בריאות תינוקות

מה כדאי שיהיה בארון התרופות שלכם?

לפני הכל אנחנו חייבים לציין כי כל תרופה שניתנת לתינוק חייבת מרשם רופא וגם כל חום חריג לתינוק עד גיל 3 חודשים מחייב גם הוא פנייה לרופא ילדים. ועדיין חשוב שיהיו בארון התרופות מספר תרופות ומוצרים שיכולים לעזור ולהקל ובעיקר לא להלחיץ אתכם באמצע הלילה כשהתינוק בוכה ואתם לא ממש יודעים אם הוא חם, מקורר או סתם עייף.

ויטמין  D

פעם היו אומרים לאימהות בטיפת חלב להוציא את הילדים לשמש כדי לספוג ויטמין D. היום מקבלים את זה בטיפות: על פי הנחיות טיפת חלב, כל תינוק עד גיל שנה צריך לקבל כל יום 2 טיפות ויטמין D.

טיפות/תרסיס מי-מלח לאף

תינוקות לא יודעים לנשוף החוצה את הנזלת, לכן הם נשארים מנוזלים זמן רב אחרי שהמחלה עוברת. מכיוון שאסור להשתמש בתרופות מייבשות, הדרך להקל עליהם בגודש האף היא בעזרת מי-מלח (נקראים גם מים פיזיולוגיים). אפשר לקנות בטיפות או בתרסיס. כשהאף מנוזל – מטפטפים 2 טיפות בכל נחיר (או שפריץ אחד מהתרסיס בכל נחיר) עד 4 פעמים ביום וזה עוזר לייבש את הנזלת. חשוב מאד: אל תשתמשו לאורך זמן מבלי להיוועץ עם רופא!

עוד על תרופות סבתא לתינוקות

טיפות נגד גזים

כשתינוק בוכה מגזים אין יותר מדי מה לעשות, פשוט לנדנד אותו בידיים או במנשא או על כדור פיזיו, אבל לפעמים גם טיפות הומאופטיות יכולות להקל. הן עשויות מתמציות צמחים שונים שמקלות על העיכול.

מדחום דיגיטלי לטוסיק/לאוזן

מדחום לאוזן הוא מאד מהיר ויעיל, מכניסים לאוזן למשך שנייה וכבר יודעים כמה החום. מדחום לטוסיק, לעומת זאת, דורש הפשטה של התינוק ולחכות כחצי דקה עד שהוא מצפצף. מצד שני דעו שמדחום לטוסיק הוא גם זול יותר וגם מדויק יותר, כדאי שלפחות אחד מהם יהיה אצלכם בבית

משכך כאבים וחום לתינוקות (טיפות או נרות)

מרגע שהתינוק נכנס הביתה מאד חשוב שתהיה בבית איזושהי תרופה להורדת חום, על כל מקרה שלא יבוא, רק חשוב לבדוק עם הרוקח מה מתאים ומה לא מתאים לתינוקות עד גיל 3 חודשים!

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת