מאכלים מעוררי תשוקה מאכלים מעוררי תשוקה

משוקולד ועד ג'ינגר: מאכלים מעוררי תשוקה

מה לא נכתב על אוכל, שהוא מנחם, מספק והופך לידידו הטוב של האדם כשקשה או עצוב. אוכל, מלבד התחושה המידית של שובע יכול לגרום גם לסיפוק ומסתבר שגם לעורר חשק מסוים או לגרום לתחושות שונות. הקשר בין אוכל לסקס ולפיתוי מוכר כרב מהתנ"ך, אחרי שחווה פיתתה את אדם עם התפוח.

מה יש באוכל שגורם לחשק מיני?


לא ברור אם יש משהו באמת אמיתי באוכל, שגורם לחשק או מעורר תאווה. כנראה מדובר במנגנון משולב פיזיולוגי ופסיכולוגי. במשך שנים דיברו על מאכלים מסוימים שהם מעוררי תשוקה ולכן המוח שלנו יוצר את הקשר לכך. נעשו ונעשים מחקרים המחפשים את ההקשרים. מזונות מסוימים פשוט מזכירים לנו משהו בגוף האישה או הגבר ולכן נחשבים למעוררים ובאחרים יש חומרים הקשורים לחום או לזרימת דם.

כך או כך כנראה לא תפסידו מארוחה זוגית המשלבת מאכלים מעוררי תשוקה, גם אם מדובר רק על קשר פסיכולוגי.

אילו מאכלים כדאי להכיר?

ג'ינגר: מדובר בשורש המוכר לנשים בהריון כעוזר להתמודדות עם בחילות. מסתבר שהג'ינגר משפר גם את זרימת הדם לאיברי המין, ממריץ ויוצר תחושת חמימות בכל הגוף. בהנחה שאתם אוהבים את הטעם החזק שלו כדאי לתבל בו מאכלים, בעיקר עכשיו בחורף.

קינמון: מקלות הקינמון מוכרים לכולם ומשמשים למטרות רפואיות וכמובן להכנת משקאות טעימים. מסתבר שהקינמון מכיל חומרים פעילים וידוע כממריץ ומעורר. זה השמן להכין תה סיידר טעים מלא קינמון או עוגה עמוסה בתבלין.

תותים: לתותים יתרונות רבים אבל אף מחקר לא הצליח להוכיח שיש בהם משהו מעורר תשוקה. מצד שני שימו קערת תותים ליד המיטה עם כוס שמפניה. משהו במראה של התותים כנראה עושה את זה והם נחשבים לאחד הפירות מעוררי התשוקה והסקסיים שיש

יין: יין משרה הרגשה נעימה ורגועה ומאפשר להרגיש שמחים. מסתבר שיין מיוחס בכל התרבויות שמקור לשמחה ולמעוררי תאווה ותשוקה. אנחנו רק אומרים לא להפריז בעיקר כשבחדר השני יש תינוק או ילדים קטנים וכדאי להיות מספיק קשובים גם אליהם

שוקולד: שוקולד משחרר דופמין ולכן מעבר להיותו טעים הוא כנראה יותר תחושה נעימה ושמחה. טוענים הוא עוזר לעוררות מינית וגם אם לא אף פעם לא מזיק קצת שוקולד איכותי וטעים ליד המיטה, עם השמפניה והתותים.

ליקריץ: כן מדובר בסוכריות השחורות בעלות הטעם החזק. טוענים שליקריץ מגביר את זרימת הדם, מעורר תשוקה ומספק גל של התרגשות, בעיקר אצל נשים. אם זה לא יועיל זה בטח לא יזיק.

היכנסו לקריאה נוספת על מה קורה לזוגיות אחרי לידה

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת