איך לצאת למסעדה עם ילדים איך לצאת למסעדה עם ילדים

מסעדה עם ילדים: משימה אפשרית?

בייבי, רוצה לאכול? איך לצאת עם הילדים לבית קפה או למסעדה ולהישאר בחיים? טיפים ורעיונות לבילוי עם ילדים במסעדה

אין כמעט הורה שלא מתמודד עם השאלה האם יצליח לצאת עם הילדים לאכול בבית קפה או במסעדה ולהישאר נינוח. מה עושים עם הילדים בזמן ההמתנה לאוכל? מה עושים עם הילדים כשהם סיימו לאכול ואתם עדיין באמצע המנה או שותים להנאתכם קפה? להלן כמה רעיונות שיאפשרו לכם לצלוח את המשימה.

בחרו מסעדה ידידותית למשפחה

מצאו מסעדה, שבה תוכלו להרגיש בבית ולא תצטרכו לחשוש אם הילדים ירעישו או יסתובבו במסעדה. תשאירו את המסעדה היוקרתית לבילוי זוגי או לבילוי עם חברים, כשהילדים בבית עם בייביסיטר.

בדקו מראש את התפריט – אתם מכירים את הילדים שלכם ויודעים מה הם אוהבים לאכול. לפני שאתם מזמינים מקום למסעדה או לבית קפה, כנסו לאתר המסעדה ובדקו האם יש להם ארוחות ילידם ו/או תפריט שתואם את האוכל שהילדים שלכם אוכלים.

וודאו שמנות הילדים יוצאות מהר – ילדים רעבים רוצים לאכול הרגע ועכשיו. קשה להם לשבת בסבלנות ובשקט כשהם רעבים. בקשו מהמלצר לזרז ככל האפשר את הוצאת מנות הילדים. אין צורך לחכות עד שהמנות של המבוגרים יהיו מוכנות.

מסעדות עם אזורי משחק או פעילות לילדים – בחלק מהמסעדות ובתי הקפה תוכלו למצוא אזורי משחק לילדים בחצר גדולה עם רחבת דשא צמודה ולפעמים גם עם מתקני משחקים. במקומות שבהם אין מרחב גדול למתקני משחקים תוכלו למצוא פינת ספר עם משחקי קופסה וצעצועים ואפילו מסך עם סרטים. שם הילדים יוכלו לשחק בקוביות או בצעצועים אחרים באזור המיועד לכך בזמן ההמתנה לאוכל.  יש בתי קפה שמציעים לילדים דפי צביעה וחוברת הפעלות עם צבעים ואפילו אפשר למצוא מסעדות ובתי קפה שמקיימים הפעלה של סדנאות יצירה, מופע ליצנות, קוסם, תיאטרון בובות או שעת סיפור. המקומות האלה הופכים את הבילוי במסעדה לקל יותר.

שקית משחקים והפעלות

הכינו לכם תיק עם משחקים, עפרונות צביעה, ספרי צביעה ואפילו ספרים. אפשר להשאיר אותו באופן קבוע באוטו או בעגלה, או בפינה מסודרת בבית, כך שתוכלו לקחת אותו איתכם בכל פעם שתצאו מהבית. ככה לילדים יהיה עיסוק בזמן ההמתנה לאוכל או בזמן שאתם מסיימים לאכול או לשתות קפה.

זמן ללימוד או למשחק – נצלו את הזמן שאתם מבלים יחד ללמד את הילדים נושא חדש. מה למשל? אם יש על השולחן כמה שקיות של סוכר ותחליפי סוכר, זו הזדמנות ללמד על צבעים שונים לפי צבעי שקיות הסוכר / התחליפים. אפשרות אחרת היא ללמד אותם על צורות או ללמוד לספור. איזה צורה יש לשולחן, לצלחת, לכוס, לתפריט או לתמונה? כמה צלחות יש על השולחן? כמה מזלגות? כמה סכינים?

לא צריך להשתמש בכל הרעיונות האלה בכל פעם שיוצאים לאכול בבית קפה או מסעדה. אפשר לבחור כל פעם רעיון אחר או לשלב שניים. הגיוון חשוב ויעזור גם להעביר את הזמן בנעימים.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת