איך לבחור מנשא בד? איך לבחור מנשא בד?

מדריך לקניית מנשא לתינוק

מנשא לתינוקות הוא אביזר אפנתי אבל גם כזה  המשחרר את ידי ההורים לפעילות נוספת ומרגיע את התינוק כבר מגיל צעיר. את אנג'לינה ג'ולי ואת ג'וליה רוברטס כבר ראינו מדגמנות משפחתיות מאושרת עם מנשא ואפילו מטיילות עם מנשא, תינוק מאושר ועקבים.  בארץ ניתן למצוא מבחר גדות של מנשאים כשהיתרון הבולט מלבד ידיים פנויות הוא חלוקת המשקל בצורה נוחה ונכונה על הגב בזמן נשיאת התינוק.

בחנויות ניתן לרכוש שני סוגי מנשאים: מנשאים שבטיים ומנשאים מערבים. כל הורה מתחבר לסוג אחד של מנשא, לפני הקנייה כדאי להבין מה מתאים לכם ולתינוק שלכם.

המנשאים ה"שבטיים" מוכרים כרצועות בד קשורות בצורות מסוימות, לעיתים הקשירה נראית מסובכת א מדובר בלימוד מהיר של שימוש במנשא. המנשאים עשויים מבדים אלסטיים נושמים, קל להתאים אותם לגוף ולהדק לפני מבנה הגוף והגובה של ההורה..

מנשאים מערביים: בעלי מבנה קבוע של המנשא ולא ניתן לשינוי, אלא לכיוון המנשא לפי הגובה. המנשאים הללו בדרך כלל נוחים להורה אך מאפשרים  מספר תנוחות מצומצם: בטן-אל-בטן או עם הפנים כלפי חוץ. למנשאים אלה קשירה קלה ופשוטה יותר.

מומחי התפתחות מדגישים כי תנוחת הנשיאה של התינוק משתנה, בהתאם לגילו ולשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא. חשוב לבחור מנשא שמאפשר תנוחות נשיאה משתנות, כך שהמנשא יתאים בכל פעם לשלב ההתפתחותי בו מצוי התינוק ויאפשר לגוון לתינוק את אפשרויות הנשיאה.

תינוקות מגיל לידה חשוב לשאת אך ורק עם הפנים כלפי ההורה ולוודא כי קיימת תמיכה מתאימה לראש. שרירי הצוואר של התינוק עדיין אינם חזקים דיים והתינוק מתעייף במהרה להחזיק את ראשו בעצמו. חשוב להימנע מלחץ על עמוד השדרה בנשיאה שלו במנשא כשהוא זקוף ובעיקר לקרוא בעיון את הוראות הקשירה במנשא או הסגירה שלו.

 המנשא האמריקאי ™   lillebaby complete.

העשוי כולו מכמה סוגי בדי כותנה, קשיחים ורכים, שוקל קצת מעל חצי קילו והוא תואם לנשיאת תינוקות וילדים ממשקל 3 ק"ג ועד 25 ק"ג. בעל תקן אמריקאי ואירופאי

המנשא כולל את כל תנוחות הנשיאה האפשריות בהתאם לגילו ולהתפתחותו של התינוק- 6 תנוחות נשיאה! החל מתנוחת עובר  (ללא צורך במתאם, כך שהתינוק כלפי ההורה ורגליו מקופלות בערסול),נשיאה קדמית כאשר פני התינוק כלפי ההורה או כלפי חוץ, פיסוק רחב או צר(בהתאם להתפתחות התינוק וכפי שמומלץ ע"י מומחים למניעת דיספלסיה של הירך  DHD)  – נשיאת צד ונשיאה אחורית . lillebaby מבטיח שתינוקך ימוקם בצורה נכונה נוחה וארגונומית. במנשא פטנט ייחודי להצרת המושב והרחבתו , עובדה המבטיחה התאמה  לשלבי התפתחות התינוק ומשקלו החל מלידה ועד גיל 4. למנשא תמיכת צוואר וראש מתכווננות וכן ברדס שינה. בנוסף, התאמה ונוחות מושלמת להורה וחלוקת משקל .אופטימלית בין הכתפיים והמותניים המספקת תמיכת גב תחתון יוצאת דופן

ניתן גם לרכוש ישירות מאתר היבואן.www.babycarrier.co.il  או בטלפון  03-5668000

מנשא תינוקות ארגונומי: "ארגובייבי" WRAP , מנשא מעטפת היברידי לנשיאת תינוקות רכים, מסדרת מנשאי ילקוט של ארגובייבי. ניתן להשתמש כבר ממשקל 3 ק"ג,. מדובר על מנשא המעטפת ההיברידי של "ארגובייבי" יכול להימתח ל-4 כיוונים שונים במקביל, בכדי לאפשר להורה ולתינוק נוחות מרבית ותנועה חופשית, ומבלי שיהפוך לרופף עם הזמן.

"ארגובייבי" פותח בארה"ב בשנת 2003 בעזרת אורתופדים ומומחים להתפתחות הילד, במטרה להבטיח התפתחות תקנית של עמוד השדרה ואגן הירכיים של התינוק. במרוצת השנים הפך "ארגו בייבי" למותג המועדף על ידי סלבריטאי ארה"ב, ובין אוהדיו המושבעים נמנים כיום: ג'יזל, ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, קורטני תורן-סמית, קארי ראסל, ארנולד ווסלו, סיינה מילר ועוד.

ארגובייבי wrap

יתרון: תפעול קל – העיצוב הייחודי לתפעול קל, ללא אבזמים, טבעות או מחברים מורכבים, המקשים על קשירתו אל הגוף. ואחסון פשוט – הוא  מתקפל באופן קל ופשוט אל תוך עצמו, לחיסכון במקום ונשיאה נוחה.

כמה עולה? 340 שקל.

שני מנשאים נוספים לארגובייבי: 

מנשא מעוצב כמחווה לעיצוב ימי קלאסי עשוי כולו  100% כותנה וגם הבטנה הנעימה שבאה במגע עם התינוק.  רצועות הכתפיים  וחגורת המותניים, מרופדות ומתכווננות ומבטיחות נשיאה נוחה במיוחד. דגם זה כולל כיס אחסון מרווח וכיסוי מתכוונן לראשו של התינוק. ומנשא הזיגזג שממשיך את הקו הפסטלי

כמה עולה? 679 שקל.

ארגובייבי wrap

איפה קונים?  ברשת ד"ר בייבי, מוצצים ובחנויות המורשות המופיעות באתר ארגובייבי. ניתן גם לרכוש ישירות מאתר היבואן. www.ergobaby.co.il "פופון": 03-6422533.

Belle  מנשא

מנשא גוף לגוף המעניק להורה חופש תנועה ומגע ישיר עם התינוק. התינוק מכורבל בביטחון וצמוד לגופו של ההורה, ללא רצועות או בדים המפרידים ביניהם, והוא מאפשר לשאת את התינוק בתנוחת בטן אל בטן וגם בתנוחת גב אל בטן.  מתאים לתינוקות ממשקל 4 ק"ג ועד 15 ק"ג.

למנשא belle  רצועות מותניים עצמאית ורצועות כתפיים מוצלבות. העיצוב הקל והאוורירי מתאים במיוחד לחום הקיץ הישראלי וגם מאפשר להלבישו מתחת למעיל להתכרבלות משותפת בחורף. המנשא מיוצר בארה"ב בתהליכים ידידותיים לסביבה ולקהילה.  מומלץ להורים אקולוגים ולכל מי שרוצה להראות כמו הסלבים בחו"ל.

כמה עולה? החל מ 580 שקל  ל

איפה קונים? השיג ברשת בייבי טבע.

מנסארי

המתאים לנשיאת תינוקות ופעוטות, מיום היוולדם ועד גיל 3. המנשא עשוי מ-95% בד כותנה איכותי ומאוורר ו-5% בד לייקרה נמתח, המעניקים למנשא גמישות. מאפשר נשיאת התינוק במגוון תנוחות.

בעת נשיאת התינוק ההליכת האם מתורגמת לנענועים רכים שמרגיעים את התינוק ומרדימים אותו, ואינם פוגעים בעמוד השדרה שלו. מתאים במיוחד לתינוקות קטנטנים ופגים שנולדו במשקל נמוך. המנשא עומד בתקן האירופאי למנשאים רכים, והוא עומד גם בתקן EN 71 הבינלאומי. מומלץ לאמהות שאוהבות להרגיש את התינוק קרוב או להניק במנשא.

כמה עולה? כ 206  שקל.

איפה קונים? להשיג ברשת שילבאו באתר

מנשא יאמו

מנשא יאמו תוכנן לנשיאת תינוקות ופעוטות בנוחות מקסימלית ובתפעול מהיר ופשוט. המנשא מחלק את העומס בצורה אופטימלית והוא בעל ריפודי הכתפיים וחגורת המותן שומרים על חלוקת משקל נכונה.

למנשא אבזמי הידוק דו כיווניים לכתפיות, המאפשרים חיבור בצורת ילקוט או בצורת איקס על הגב, אבזם מותן ייחודי עם נעילת ביטחון לשמירה וכובע לתמיכה אופטימלית בראש התינוק בזמן שינה במנשא. הכובע ניתן להסרה לפי הצורך.

 

כמה עולה? החל מ 520 שקל

איפה קונים? רשימת החנויות לקנייה ברחבי הארץ

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה