סימנים שהלידה מתקרבת סימנים שהלידה מתקרבת

5  סימנים שהלידה מתקרבת

עד לא מזמן שמעת מכולם כמה את קורנת וזוהרת וכמה יפה לך הריון, ואת ודאי שמחת להסכים איתם, אבל אם הימים האחרונים קצת מוציאים לך את הרוח מהמפרשים יש לנו בשורה טובה בשבילך – זה בגלל שאת מתקרבת ללידה.

סביר להניח שעכשיו כל מי שפוגש אותך מודד בעיניים ׳אם הבטן ירדה כבר׳ או אם ׳את נראית מבושלת׳, נו, כאלה מן סימני סבתא לכך שהלידה מתקרבת, כאילו זה שאת בשבוע 36 זה לא רמז מספיק עבה.
אבל לשבועות הקרובים יצטרפו גם סימנים שיעזרו לאמת את התחושה. את הבטן והסימנים הפיזיולוגיים נשאיר לסבתות ולרופאים, אבל הכנו לך רשימת 5 סימנים שיבטיחו לך שהנה, אוטוטו, זה נגמר:

איזה חלום מוזר חלמתי 

חלומות הם תופעה מוכרת בהיריון, יש אפילו כאלה שממש חוזרים על עצמם אצל נשים הרות בכל העולם, אבל את החלומות שלפני הלידה לרוב אפילו לא תצליחי להסביר לעצמך. הם מורכבים מאוסף של הרבה דברים שמעמיסים עלייך רגשית, דאגות, תהיות, געגועים וגם עייפות רבה.
ההמלצה שלנו – לצחוק עליהם. באמת, אם חלמת שהכלב שלך הלך למכולת וחזר עם תינוק וחלב בסלסילה- אל תנסי לפענח מה זה אומר, פשוט תצחקי צחוק טוב ומשחרר.

4 לפנות בוקר, לא נרדמת

עייפות, עייפות, ועוד עייפות. כאילו לא מספיק שהתינוק שואב אנרגיה כדי להספיק לגדול כמה שיותר עד הלידה, הוא גם לא מאפשר לך לישון בלילה. טוב, הוא והמחשבות ביחד. אם את מוצאת את עצמך עדיין ערה ב-4 לפנות בוקר אל תתפתי לקום לנקות את המטבח והפאנלים, עזבי את זה ונסי לפחות לנצל את המנוחה שהגוף זקוק לה בשכיבה.

 אני רק אנקה את זה רגע 

בדיוק על זה דיברנו לפני רגע – דחף בלתי נשלט לנקות. 4 לפנות בוקר וכל מה שמעסיק אותך זה אם שטפת בסוף את המשחת שיניים שנדבקה לכיור או לא. את בטוחה שניגבת את השולחן אחרי ארוחת הערב, אבל מרגישה צורך ׳רק להעביר סמרטוט שוב׳, ואז לנקות את הארונות והפאנלים. יודעת מה? לא משנה מה נגיד, זה דחף שבוער לפני הלידה. אז רק שימי לב שאת עושה את זה בזהירות ומשתמשת בחומרים עדינים ובטוחים בלבד

 אני לא בוכה, נכנס לי משהו לעין 

זוכרת את ההורמונים מתחילת ההיריון? הם תוקפים שנית. הגוף שלך מוצף בשטף הורמונים והתרגשות, שביחד יוצרים לא פעם חשק לבכות. זה בסדר, תרשי לעצמך. זה מנקה מבפנים, ולפעמים אפילו עוזר להצליח לישון.

 עדיין אוכלת בשביל שניים 

אחרי שבועות רבים בהם הבטן לחצה והצרבות הפריעו, פתאום נפתח לך התיאבון. אולי זה כי את מפצה על עייפות או התרגשות, אולי כי הגוף שלך באמת זקוק לאנרגיה, אולי סתם כי עוד רגע כבר לא תוכלי לומר שאת אוכלת בשביל שניים. שימי לב למה שאת אוכלת, חשוב להזין את הגוף שלך במזון בריא ומועיל עכשיו, שיהיה לו ממה להתחזק לקראת הלידה.

 זמן לאהבה 

הכי לא צפוי, אבל גם התיאבון המיני שלך עשוי להתעורר פתאום. זה קשור גם להורמונים הגואים, גם לרגשות שמציפים אותך ומחפשים נחמה, אבל לא מעט גם לעובדה שעוד רגע יהיה ביניכם תינוק חדש, ושזה הזמן שלכם לעצמכם. לא נפרט איך, אבל אפילו עכשיו זה בהחלט אפשרי, חפשו את הדרך שבה זה עובד לכם, כי אין זמן לא מתאים לאהבה.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת