מסעדות מתאימות לילדים מסעדות מתאימות לילדים

ארוחת ילדים: מסעדות ידידותיות לילדים

בייבי אתה רעב? זה הזמן להכיר מסעדות שאוהבות ילדים. הורים - אפשר לצאת עם הבייבי למסעדה ואפילו ליהנות. הכל תלוי בבחירה 

מהרגע שנולדו הילדים כל הליכה למסעדה הופכת למורכבת יותר- הבדיקות האם יש כיסא ילדים אולי שירותים שבהם ניתן לחתל, האם המסעדה מוכנה שנשים יניקו בה ובכלל מה יש לילדים לעשות בזמן ההמתנה.

עם אוסף השאלות האלה יצאנו לבדוק מה המסעדות הכי ידידותיות לילדים ולאן כדאי לצאת עם המשפחה, מצפון ועד דרום.

צפון

דג על הדן

מסעדת דג על הדן, נפתחה לפני כ- 30 שנה,  על ידי יוקי אבישי וזוגתו יוצ'י על נחל הדן. מקום שקט ונעים בחיק הטבע, ממש על מי הדן. המסעדה מתפרשת על איים המוקפים במים הזורמים של הדן בהם ניתן לטבול את הרגלים. השולחנות ממוקמים בין עצי הדולב, התאנה והערבה. ליד מפלי המים חיים להם יחד ברווזים, טווסים ותרנגולים-שלווה להורים ובילוי מהנה במיוחד לילדים.

אפשר לשבת ליד שולחן ואפשר לתת לילדים להסתובב לראות את הדגים ואפילו לטבול רגליים במים הקרירים. ליד מצוי מתחם שלם שבו ניתן לסייר או ליהנות מספא דגים גם לילדים (בתשלום נוסף)

פרטים בטלפון להזמנות:  04-6950225

בנחלה

בנהריה, בלב מטע פקאן, נמצאת מסעדה המאפשרת ליהנות מהאוכל אבל גם להתרוצץ בין מתקנים למשחקים. תמצאו שם מתנפחים, משחקים ארגז חול ועוד. בחלק מימי הקיץ והחופשים ישנם גם מפעילים המפעילים את הילדים בחוץ בזמן שאתם אוכלים. כמובן שמוגשת גם ארות ילדים ועסקית ילדים, מגוונת

בנחלה, יצחק שדה 17, רסקו, נהריה. 053-9443538

מרכז 

חנדל'ה

הסיפור של חנדלה מתחיל  כאשר הבן הבכור באחת ממשפחות החקלאים במושב גבעת ח"ן חלם לפתוח מסעדה. חלם והגשים. המסעדה ידידותית מאוד לבעלי חיים והתפריט שלה כולל בין היתר מבחר מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות. המקום עצמו לא כשר תפריט הילדים עשיר ובחוץ חצר שבה ניתן להשתולל, לראות תוכים וליהנות מאקווריום גדול.
חנדל'ה, כביש עוקף גבעת חן (בין הוד השרון לרעננה), גבעת חן. 053-9442876

קפה גן סיפור

קפה גן סיפור הראשון הוקם בליבו של גן סיפור המפורסם בחולון, הכולל שמונה גני סיפור – גנים ציבוריים הכוללים פסלים, באמצעותם ממחישים סיפורי ילדים ישראליים פופולריים דוגמת הכינה נחמה, דירה להשכיר, דודי שמחה ועוד.
, קפה גן סיפור חולון, מוטה גור 15, חולון. 03-5011596

ישנו בית קפה דומה בהרצליה, קריית אונו וראשון ופרטים נוספים כאן

רשת קפה גרג

 הרשת מציעה  בילוי משפחתי עם הילדים והתינוקות – תפריט הילדים החדש, שעוצב בהתאם לילדים  המשלב ארוחות מכל העולם וממטבחים שונים ומגוונים.

BBB

רשת בורגר בר מוכרת עם אוכל טעים ותפריט ילדים. בסניפים תוכלו למצוא מסכי מחשב ליד חלק מהשולחנות, עם משחקים במסך מגע ופעילויות. בתשעה סניפים תמצאו גם חדר משחקים שנמצא בקצה המסעדה ובו משחקים, טלוויזיה, צעצועים, מקומות לצייר ועד. הכל באווירה  נעימה. הסניפים בהם חדרי משחק הם: הרצליה, אם הדרך, כרמיאל, קריית גת, עפולה, רמת החייל, הארבעה – ת"א.

גם הארוחות מוגשות לילדים בצורה עוצבת, בתוך משאית מקרטון.

ירושלים

קפית

בלב מתחם הגן הבוטני האוניברסיטאי שבגבעת רם. באגם המלאכותי שצמוד למסעדה הילדים יכולים להאכיל את הדגים ואת הברבורים, או סתם להירגע מול המים. כמובן שהתפריט כולל ארוחות ילדים המותאמות לילדים.

פרטים: הגן הבוטני האוניברסיטאי, יהודה בורלא 1 ירושלים, 6481516־02

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת