סרטים רומנטיים סרטים רומנטיים

שמונה סרטים רומנטיים ליום האהבה

ולנטיין דיי והרומנטיקה האופפת אותו גורמת לכולנו לרצות לצאת לאיזה ערב רומנטי. הבעיה שלא תמיד קל למצוא בייביסיטר, להתארגן עם הילדים ולהצליח לצאת ערניים מהבית. ולכן מתבקש להתכרבל מתחת לכירבולית נעימה לפתוח כוס יין ולראות סרט טוב.

לה לה לנד

הסרט הכי חדש ברשימה, שכנראה כן יצריך מכם לצאת מהבית, או לחכות לטו באב, שאז יגיע לVOD. מדובר באחד הסרטים המדוברים, המשלב מוזיקה טובה ועלילה רומנטית וסוף מפתיע קצת. סיפור אהבה מוזיקלי של פסנתרן ג'ז קשה יום ושחקנית מתחילה בלוס אנג'לס, עם ריאן גוסלינג ואמה סטון. מובטחות לכם 126 דקות של מתקתקות רומנטית

אשמת הכוכבים

לפני הצפייה מומלץ להצטייד במלאי טישו איכותי ולהתכונן לסרט סוחט דמעות. בעיות רפואיות חריגות מפגישות שני בני נוער. הייזל וגאס הם זוג נערים מאוהבים , שלמרות גילם הצעיר הם מבינים לא פחות מהמבוגרים על אהבה. הם מכירים בקבוצת תמיכה לחולי סרטן. להייזל יש מיכל חמצן צמוד ולגאס יש רגל תותבת. סיפור האהבה היוצא דופן שלהם מצחיק, רומנטי ומרגש כאחד. ועדין תתכוננו לדמוע.

50 גוונים של אפור או של אופל

אולי זה לא ממש סרט רומנטי אבל הוא אחד כזה שצריך לראות ולסמן עליו וי. הסרט השני יצא לקולנוע ממש עכשיו אבל הראשון כבר קיים בכל מקום. סיפור התאהבותם הספק רומנטית ספק סקסית, של אנסטסיה הצעירה ומר גריי האפל. גם אם אתם לא מחובבי הז'אנר של סאדו מאזו וקשירות, הסרט הזה מדבר על מערכות יחסים סבוכות ועל המון סקס.

ואי אפשר בלי קצת קלאסיקה רומנטית, שתרום לכולנו להתרגש.

קזבלנקה

"קזבלנקה,. " (Casablanca) כי תמיד תהייה לנו פריז. מדובר בסרט אמריקאי משנת  1942, בכיכובם של המפרי בוגרט ואינגריד ברגמן, שניהם כוכבים. הסרט מתרחש בעיר קזבלנקה בעת שלטון צרפת במרוקו בימי מלחמת העולם השנייה.

ריק מתמודד בין האהבה ובין המידה הטובה – עליו לבחור בין אהבתו לאילזה ובין הצורך לעשות את הדבר הנכון ולסייע לבעלה, חבר המחתרת ויקטור לאזלו, להימלט על מנת להמשיך במאבקו בנאציזם.

הסרט זכה בפרס אוסקר לשנת 1943 כסרט הטוב ביותר.

חלף עם הרוח

חלף עם הרוח (Gone with the Wind) הוא סרט קולנוע אמריקני משנת 1939, המבוסס על רומן באותו שם מאת מרגרט מיטשל. בסרט מככבים קלארק גייבל וויוויאן לי. הסרט מספר את סיפורם של סקארלט אוהארה (ויויאן לי), רט באטלר (קלארק גייבל) ושאר בני אטלנטה, בירת ג`ורג`יה, בימי מלחמת האזרחים.

הסרט זכה ב 8 פרסי אוסקר, לרבות פרס הסרט הטוב ביותר  ונחשב לאחת ההצלחות הגדולות.

על תבונה ורגישות

על תבונה ורגישות (Sense and Sensibility) "על תבונה ורגישות" עם אמה תומפסון בתפקיד ראשי הוא אחד הסרטים הרומנטיים שנעשו בקולנוע העולמי. משחקים לצידה של אמה תומפסון גם קייט וינסלט, יו גראנט, אלן ריקמן ויו לאורי, שנים לפני שהפך להיות האוס.

הוא סרט משנת 1995, שביים אנג לי ומבוסס על הרומן באותו שם מאת ג'יין אוסטן שיצא לאור ב-1811. למרות הזמן שעבר הסרט מצליח לרגש ולדבר לכולם

הסרט מגולל את קורותיהן של האחיות לבית דשווד – אף על פי שהן גדלות במשפחה עמידה הן נקלעות למצוקה כלכלית, והנסיבות מאלצות אותן לחפש ביטחון כלכלי בנישואים.

רומנטי ומרגש

סינמה פרדיסו

סינמה פרדיסו הוא סרט איטלקי עטור פרסים, שכתב וביים ג'וזפה טורנטורה. הוקרן לראשונה בשנת 1989. הסרט, שזכה בפרס אוסקר לסרט הזר הטוב ביותר ובפרס גלובוס הזהב, נחשב לסרט נוסטלגי ומרגש העוסק באהבת הקולנוע

הסרט מדבר על ילד אוהב קולנו ועל התבגרותו לצל הצנזורה של קטעים בסרטים. במקביל לאהבתו. הסוף הוא אחד הקלאסיקות הרומנטיות של הקולנוע בכלל. הכינו קערת פופקורן וצללו סרט שאוהב סרטים.

אישה יפה

סרט קולנוע משנת 1990, שנשאר אהוב עד היום. גוליה רוברטס בתפקיד הראשי לצד ריצארד גיר, כבשו כל צופה.אדוארד לואיס, איש עסקים, פוגש במקרה את וויאן, העובדת בזנות. הוא קובע איתה שתתלווה אליו למשך שבוע והשאר היסטוריה. הסרט, כולל שיר הנושא, הפכו מזמן לקאסיקה מתקתקה. יש בסרט הכל, החל מסיפור סינדרלה המודרנית ועד שחקנים אהובים.

EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת