הכל על היפרמזיס גרווידרום הכל על היפרמזיס גרווידרום

ממזגן ועד המון ארטיקים: הכל על הריון בקיץ

זה בלתי נסבל אבל בסופו של דבר גם זה עובר – איך עוברים הריון בקיץ ולמה אנחנו כל כך מזיעות וסובלות

כל מי שעברה הריון בקיץ תדע לספר שבלי מזגן צמוד והרבה מים קשה להתמודד עם החום. זה לא שהופך להיות חם יותר, פשוט שינויים הורמונליים גורמים לגלי חום ולתחושת חום. אלו מצטרפים למשקל שאת סוחבת (כן גם אם לא ממש שמנת, העובר השלייה והדם שוקלים לא מעט). 

אם מעודד אותך – את לא לבד. לכל הנשים בהריון חם ואפילו חם מאד. כשזה הריון בחורף, החום רק עוזר, אבל בקיץ, כשבחוץ 40 מעלות בצל, התחושה בהחלט לא נעימה 
אם את תוהה מתי כל זה יגמר ותחזרי לתחושת חום רגילה – כנסי למחשבון ההריון של האגיס להיזכר מתי את אמורה ללדת, כי לצערנו לפני כן, תמשיכי להרגיש לוהטת.

אם יעודד אותך לדעת, לפחות לבחירת שמות לבנים או שמות לבנות תהייה לך לא מעט השראה מהקיץ או מהים. 

אחרי שפתחת מזגן, עברת לשורט ואכלת עוד ארטיק, הנה כמה דברים שכדאי לך לדעת על הריון בקיץ, ובעיקר מה לא לעשות בהריון בקיץ:

סושי מיצי פירות ואוכל רחוב – מחוץ לתחום
נכון שיש דברים שמומלץ לוותר עליהם בהריון, אבל בהריון בקיץ ההגבלות מתחדדות כיוון שאוכל מזדהם מהר יותר בטמפרטורות גבוהות. בשר נע או סושי ודגים לא מבושלים אבל גם מיצים שונים, לא מפוסטרים הם לגמרי מחוץ לתחום. חשוב שבכל מקום שאת אוכלת תדעי שהמטבח מקפיד על ניקיון ותבחרי מהתפריט כל מה שלא יכול להזדהם, כלומר בלי סושי, מיונז ואוכל רחוב. פירוט נוסף של מה עוד לא כדאי לאכול בהריון.

בלי סקיני, טיץ' וחזיות עם ברזלים: 
בטח כבר הבנת שהחום הזה גורם לך להזיע בכל מקום אפשרי ויציאה מהבית עם גינס צמוד או נעלים מעלה את מפלס החום אצלך וגם את הזיעה. זיעה מובילה לשפשופים שונים בעור, או בשמם הנחמד- שפשפות וגם לפעמים פטריות.

זה הזמן להוציא את כל השמלות המתנפנפות והכפכפים, לוותר על נעלים לוחצות כיוון שבקיץ הרגלים מתנפחות גם בלי הריון. תבחרי חזיות נוחות ובעיקר הקפידי על בדים נושמים כמו כותנה. ככל ששבועות הריון עוברים ואת בשבוע מתקדם יותר, הקפידי יותר על בגדים מאווררים, כדי להימנע מעומס חום.

פיגמנטציה ויציאה לשמש
אם יש לך מזל אז הצלחת להתחמק ממסכת ההריון המוכרת בשמה פיגמנטציה. שמש והורמונים הם מתכון לא מוצלח לפיגמנטציה על פני האישה. מדובר על מצבורי כתמים חומים, המופיעים מעל לשפה העליונה, בלחיים ובמצח של נשים הרות, הכתמים יוצרים צורת פרפר. כל יציאה לשמש צריכה להיות מלווה בכובע וקרם הגנה, כדי לשמור על הפנים ועל שאר הגוף, מיצירת כתמים.

פעילות גופנית בהריון
אם את לא חובבת פעילות גופנית, הקיץ יכול להיות סיבה להוריד מינון. משרד הבריאות מתייחס לפעילות גופנית בהריון ומדגיש כי בעת הפעילות הגופנית חשוב להיות קשובים לגוף: יש להפחית את עוצמת הפעילות בהתאם לתחושה. יש להפסיק את הפעילות במצב של עייפות, דופק מואץ או קושי בנשימה. כלומר אם את מרגישה חום או שינוי בדופק, גם אם האימון קל - יש לסיימו.

פעילות גופנית בתקופת ההיריון דורשת גם הקפדה על פיזור החום בעזרת ביגוד מתאים ושתייה מרובה. במילים אחרות לשתות הרבה, לחפש אימון במקום ממוזג ולהקשיב כל הזמן לגוף.

קצת פחות גלידות
נכון חם והדבר היחידי שאנחנו רוצות זה משהו קר כמו ארטיקים וגלידות, אבל אלה מלאי סוכרים. זה לא שאסור לאכול גלידות טעימות, אבל כדאי לחשוב על המינון ומדי פעם להעדיף פירות קרים. זה לא שיש לנו בעיה עם מתוק, פשוט מתוק מעודד בהריון סכרת ואיתה מגוון בעיות. אז פשוט תדאגו למינונים 😊
אחרי שבדקנו ממה כדאי להימנע בהריון בקיץ, יש כמה דברים נחמדים שתוכלי לעשות והם יקררו אותך, או לפחות יתנו לתחושה נעימה.

מזגן:
מה עשו לפני המצאת המזגן? אין לנו באמת מושג, אבל זה הזמן להבהיר לכולם במשרד או בבית שלך חם ולהדליק אותו. אפשר לקרר את הגוף גם על ידי קרטיבים קרים, הרבה שתייה קרה ואמבטיות. נכון שלא צריך אמבטיה קפואה, אבל אם את מרגישה חום, ניתן להכניס את הרגלים לגיגית מים קרים וליהנות .

מים:
נכון שמיד צריך לשתות והרבה אבל בקיץ יש סכנת התייבשות גדולה יותר ולכן מומלץ לצאת מהבית עם בקבוק מים גדול ולדעת כמה שתית במהלך היום. איך יודעים אם שתית מספיק? שלבים ראשונים של התייבשות מובילים לכאב ראש ולמיגרנות, ולבחילות אבל לשתייה מספקת יש מדד אחד ברור – צבע השתן. ככל שהוא בהיר יותר את שותה מספיק.

מניפה, מגבונים, דיאודורנט:
שימי לך בתיק כל מי שיכול לתת לך תחוש נעימה כדאת מחוץ לבית וזה בסדר להשתמש במגבונים, לשבת ולנפנף במניפה או למצוא מאוורר נייד שילך איתך לכל מקום. אל תתייחסי לסביבה אלא רק למה שנוח לך.


EmptyView

הצטרפו למועדון הדיוורים של האגיס

מלאו את הפרטים וקבלו קוד קופון ישירות לנייד שלכם
זה הבייבי הראשון שלי 
בשליחת טופס זה אני מסכים שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות
לקבלת הקופון אנא אשרו קבלת דיוורים ע"י סימון התיבה

 

 

 

 

השאירו מייל ותקבלו מהאגיס

שלל הפתעות, הטבות, קופונים ותכנים שווים במיוחד!

בשליחת טופס זה אני מסכימ/ה שמידע עליי יישמר במאגרי המידע של החברה והיא תשתמש בו בהתאם ל מדיניות הפרטיות

אני מאשר/ת קבלת עדכונים, פרסומים והטבות ממגוון מותגי חברת קימברלי-קלארק ישראל בע"מ באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת